„Apple“ penktadienį Indijoje pristatė specialią „Apple Store“ programėlę, padidindama savo mažmeninės prekybos atstovybę daugiausiai gyventojų turinčioje pasaulio šalyje, nes „iPhone“ gamintojas siekia pasinaudoti augančia vartotojų paklausa.
Programėlė, kurią galima atsisiųsti iš Indijos „App Store“, leidžia klientams tiesiogiai įsigyti „Apple“ produktų ir gauti asmenines apsipirkimo rekomendacijas, rašoma bendrovės pranešime.
Naudodamiesi programėle vartotojai taip pat gali pritaikyti savo „Mac“ naudodami galingesnius lustus, papildomą atmintį ar papildomą saugyklą – funkcijų, kurių seniai ieško Indijos klientai – ir pasirūpinti pirkinių pristatymu ar atsiėmimu.
„Apple“ siekia sustiprinti savo pozicijas Indijoje, kur 2023 m. atidarė pirmąsias fizines parduotuves Mumbajuje ir Delyje. Bendrovė planuoja papildomas keturias parduotuves technologijų centre Bengaluru, Pune ir kitose Delio ir Mumbajaus dalyse. („Apple“ savo internetinę parduotuvę Indijoje pristatė 2020 m.)
„Mūsų klientas yra Apple visų mūsų veiklos centre, todėl labai džiaugiamės galėdami pristatyti Apple Store programą, kuri pasiektų dar daugiau vartotojų Indijoje ir toliau stiprintų mūsų ryšius“, – sakė Karen Rasmussen, Apple mažmeninės prekybos internetu vadovė. pareiškimas.
Programoje yra atskiri produktų skirtukai, suasmenintos rekomendacijos ir palaikymas po pirkimo, įskaitant internetines sąrankos sesijas su Apple specialistais. Klientai taip pat gali užsiregistruoti į nemokamus mokymus fizinėse „Apple“ parduotuvėse ir sužinoti apie „Apple“ mainų ir finansavimo galimybes, taip pat pridėti nemokamus graviravimus prie tokių įrenginių kaip „AirPod“ ir „iPad“ aštuoniomis kalbomis.
Indija, antra pagal dydį pasaulyje išmaniųjų telefonų rinka, pamažu tampa reikšminga „Apple“ geografija, nes ji ketina plėsti savo gamybos bazes už Kinijos ribų. Bendrovė pradėjo rinkti iPhone 2017 m. Indijoje ir nuo tada išplėtė gamybą per partnerius, įskaitant „Foxconn“ ir Indijos konglomeratą „Tata“.