„Apple“ tikisi, kad trečiosios šalys, pvz., „Google“, padės atlikti „iPhone 16“ vizualinę paiešką


„Apple“ santykiai su „Google“ kaip paieškos partneriu įgauna naują posūkį, kai „Apple“ pristatė vizualinę paiešką arba „Visual Intelligence“, kaip „iPhone“ gamintojas pavadino vakar per savo „iPhone 16“ renginį. Jau dabar „Apple“ moka „Alphabet“ maždaug 20 milijardų dolerių per metus, kad „Google“ būtų numatytasis paieškos variklis „Safari“ naršyklėje. Dabar „iPhone 16“ naudotojai galės pasiekti „Google“ paieškos variklį ir jo vizualines paieškos galimybes spustelėdami naują įrenginio kameros valdymo mygtuką.

„OpenAI“ „ChatGPT“, kuris tampa prieinamas per „Siri“, taip pat buvo parodytas kaip trečiosios šalies partneris demonstracinėje versijoje, kurioje galite nukreipti telefono kamerą į savo klasės pastabas ir vienu mygtuko paspaudimu gauti pagalbos suprasti sąvoką ar problemą.

Naudodama kameros valdymą, „Apple“ paaiškino, kaip vartotojai gali greitai nufotografuoti arba įrašyti vaizdo įrašą ir kaip jie galės slysti pirštu per mygtuką, kad įrėmintų kadrą ir koreguotų tokias parinktis kaip priartinimas, ekspozicija ar lauko gylis. nauja fotoaparato peržiūros patirtis. Tačiau šis mygtukas taip pat suteikia „iPhone 16“ naudotojams prieigą prie naujos „Apple“ „vizualinio intelekto“ paieškos funkcijos, kuri yra ta vieta, kur atsiranda „Google“ partnerystė.

Pirmą kartą pristatytas „iPhone 16“ fotoaparato valdymas atrodė kaip „Apple“ žodinis žodis „užrakto mygtukas“, tačiau įvykiui tęsiantis „Apple“ paaiškino, kad su šia nauja aparatinės įrangos funkcija galite nuveikti daugiau. Naudodami „Visual Intelligence“ naudotojai turi ne tik paprastą būdą sužinoti apie dalykus, kuriuos mato jų fotoaparatas, bet ir kitą būdą pasiekti trečiųjų šalių paslaugas nepaleidžiant atskirų programų.

Iš esmės vizualinės paieškos funkcija, panaši į „Google Lens“ ar „Pinterest Lens“, „Apple“ apibūdino „Visual Intelligence“ kaip būdą akimirksniu sužinoti apie viską, ką matote. Keliuose pavyzdžiuose „Apple“ pademonstravo, kaip vartotojai gali spustelėti kameros valdymo mygtuką, kad gautų informaciją apie restoraną, kurį matėte eidami ir apie kurį buvote mieste, arba kaip galite naudoti šią funkciją norėdami nustatyti šuns, kurį matėte eidami, veislę. . Ši funkcija taip pat gali paversti įvykio plakatą, priklijuotą ant sienos, į kalendoriaus įrašą su visa informacija.

„Apple“ programinės įrangos inžinerijos vyresnysis viceprezidentas Craigas Federighi tada atsitiktinai paminėjo, kad ši funkcija taip pat gali būti naudojama norint pasiekti „Google“ paiešką.

„Kameros valdymas taip pat yra jūsų vartai į trečiųjų šalių įrankius, todėl itin greitai ir lengvai pasinaudosite jų specifine domeno patirtimi. Taigi, jei aptinkate dviratį, kuris atrodo lygiai taip pat, kaip ir jūsų rinkoje, tiesiog bakstelėkite ir ieškokite „Google“, kur galite nusipirkti ką nors panašaus“, – sakė jis.

Vaizdo kreditai: Apple

Demonstracinėje versijoje buvo parodyta, kaip asmuo, nukreipdamas savo iPhone į dviratį, bakstelėjo fotoaparato valdymo mygtuką, tada peržiūri daugybę panašių parinkčių, kurias galima įsigyti, esančiame iššokančiame lange, esančiame virš fotoaparato vaizdo. Po atitinkamų dviračių vaizdų ir aprašymų tinklelio buvo mažesnis ekrano mygtukas su užrašu „Daugiau rezultatų iš Google“, nurodantį, kad galite tęsti „Google“ paiešką dar vienu bakstelėjimu.

Apple nepaaiškino, kaip ir kada paspaudus fotoaparato valdymo mygtuką būtų galima sužinoti atsakymo į trečiosios šalies partnerį, o ne į integruotą Apple paslaugą, pvz., Apple Maps, kuri buvo parodyta demonstracijoje apie restoranas. Taip pat bendrovė iki galo nepaaiškino, kaip vartotojai galės valdyti ar konfigūruoti šią funkciją. Vietoj to Federighi šiek tiek neaiškiai pasakė: „Žinoma, jūs visada kontroliuojate, kada naudojami trečiųjų šalių įrankiai“.

„Google“ atstovas spaudai teigė, kad šiuo metu bendrovė neturi ką pasidalyti savo partnerystės klausimais. „Apple“ neatsakė į prašymą pakomentuoti.

Įdomiausia ši funkcija yra tai, kad ji pristato naują sąveikos su programine įranga ir paslaugomis paradigmą, o ne tas, kurias Apple pristato kartu su iPhone. Ir tai ateina tuo metu, kai „App Store“ koncepcija pradėjo atrodyti pasenusi.

Naudodami AI technologiją, vartotojai gali užduoti klausimus, atlikti produktyvumo užduotis, kūrybiškai žiūrėti vaizdus ir vaizdo įrašus ir dar daugiau. Tai yra dalykai, kuriuos vartotojai anksčiau naudodavosi programėlėmis, bet dabar gali tai padaryti naudodami naują kalbėjimo ir žinučių siuntimo sąsają su AI asistentu.

Užuot skubėjusi kurti savo „ChatGPT“ konkurentą, „Apple“ pristato save kaip platformą trečiųjų šalių paslaugoms pasiekti, įskaitant dirbtinio intelekto technologijas, paieškos paslaugas ir galimus kitus teikėjus ateityje. Be to, jis gali užmegzti šiuos ryšius sudarydamas užkulisinius sandorius su partneriais, pvz., partnerystę su „OpenAI“ dėl tam tikrų AI funkcijų, užuot pasinaudojęs programose vykstančiomis operacijomis, kad gautų pajamų.

Tai taip pat sumaniai apsaugo nuo „Apple“ reputacijos, kai trečioji šalis, pvz., „ChatGPT“, suklysta (kaip dažniausiai daro AI) arba kai „Google“ paieška neduoda naudingų rezultatų.



Source link

By admin

Related Post

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -