Emma Watson investuoja į reprodukcinės sveikatos įmonę „Hertility“.


Aktorė Emma Watson atliko anksčiau neskelbtą investiciją į moterų sveikatos priežiūros kompaniją „Hertility“, kurios bendras finansavimas pasiekė daugiau nei 14 mln. USD, pirmadienį interviu „TechCrunch“ sakė bendrovė.

Watson yra žinomas dėl savo susidomėjimo aplinka ir moterų vadovaujamų iniciatyvų palaikymu. Ji yra JT moterų geros valios ambasadorė ir padėjo pradėti kampaniją „HeforShe“, skatinančią lyčių lygybę.

Dr. Helen O'Neill, „Hertility“ generalinė direktorė ir viena iš įkūrėjų, sakė, kad su Watson susipažino per vieną iš savo investuotojų, kurie manė, kad aktorės požiūris į moterų teises leis jai tapti investuotoju.

„Hertility įkūrė moterys ir pagrindinis dėmesys skiriamas moterų sveikatai – sričiai, kuriai istoriškai nebuvo skirta pakankamai dėmesio ar finansavimo“, – „TechCrunch“ sakė O'Neillas. „Investuodama į moterų įkurtą įmonę, kurios tikslas – pakeisti moterų sveikatos priežiūrą, Watson prisideda prie moterų galių tiek versle, tiek sveikatos srityje.

Nuotrauka suteikta Hertilty. Iš (LR, Deidre O'Neill, dr. Helen O'Neill ir dr. Natalie Getreau)

O'Neill kartu su kiaušidžių biologe daktare Natalie Getreu ir jos dvyne seserimi, įmonių teisininke Deidre O'Neill įkūrė bendrovę, kad padėtų naujovių kūrimo įrankiuose, naudojamuose moterų reprodukcinės sveikatos tyrimams. Rezultatas buvo „Hertility“, kurios tikslas – teikti labiau individualizuotus tyrimus ir paslaugas, įskaitant diagnostinius tyrimus, kiaušialąsčių šaldymą ir telemediciną, moterims jų reprodukcinės kelionės metu. Įmonė įsikūrusi JK, kur Helen teigia, kad moterys negauna tokios priežiūros, kokios jos nusipelnė.

„Daugiau nei 600 000 moterų Jungtinėje Karalystėje laukia ginekologo paskyrimo“, – sakė ji, pavyzdžiui.

JK sveikatos priežiūros paslaugų laukimo laikas yra didžiulis, todėl daugelis žmonių turi ieškoti privačios medicinos. Be to, JK moterų sveikatos rinkoje jau dabar yra didžiulis atotrūkis, rodo neseniai atliktas Deloitte tyrimas. Joje nustatyta, kad dirbančių moterų sveikatos išlaidos iš kišenės yra 15 milijardų JAV dolerių didesnės nei jų kolegų vyrų, ir pasiūlyta, kad tai gali būti „rožinis mokestis“, kurį moka moterys, nes daugelis ieško gydymo, kuris istoriškai nėra lengvai prieinamas. . Tyrimas konkrečiai parodė, kad moterys reprodukcinei sveikatai išleidžia 250 % daugiau nei vyrai, tačiau net ir vidutinis vyras per metus išleidžia daugiau nei 1000 svarų sterlingų, o tai rodo, kokį poveikį reprodukcinė sveikata daro bendram šeimos planavimui ir išlaidoms.

Todėl nenuostabu, kad tiek JAV, tiek JK buvo daromas didžiulis pastangas, kad moterų sveikata būtų prieinamesnė ir prieinamesnė paprastam žmogui, kad šeimos planavimas būtų mažiau apgaubtas.

JK kitos erdvės įmonės yra „Fertifa“, „Apricity“ ir „Vira Health“. „TechCrunch“ anksčiau pranešė, kad 2023 m. Silicio slėnio banko ataskaitoje nustatyta, kad nuo 2018 m. moterų sveikatos įmonėms įplaukiantys rizikos doleriai padidėjo 314 proc. Netgi Didžiosios Britanijos nacionalinė sveikatos tarnyba siekia daugiau naujovių, pranešdama, kad vienai moteriai, investuotai į akušeriją, tenka vienas svaras. o ginekologija ekonomikai galėtų atnešti 319 mln.

O'Neillas ne itin norėjo būti įkūrėju, bet „buvimas mokslininku reiškia, kad tu turi begalinį smalsumą ir norą išspręsti kai kuriuos didžiausius gyvenimo klausimus“, – sakė ji. Jos išsilavinimas yra reprodukcinė ir molekulinė genetika, o Londono koledžo universitete įgijo prenatalinės genetikos ir vaisiaus medicinos magistro laipsnį bei kamieninių ląstelių biologijos mokslų daktaro laipsnį.

Ji teigė, kad buvimas tyrėju ir įkūrėju sutampa: ji ieško hipotezių ir finansavimo, kad galėtų ieškoti sprendimų. Yra kliūčių, susijusių su akademiniais tyrimais, o finansavimo projektams paieška gali užtrukti.

O'Neillas nėra vienintelis tyrinėtojas, pasirinkęs įkūrėjo kelią. „TechCrunch“ anksčiau rašė apie akademikus, kurie kreipiasi į verslumą, kad geriau finansuotų savo išvadas ir pasidalintų savo tyrimais. „Tapimas įkūrėju reiškė, kad mano tyrimų mastas gali būti perkeltas į naują lygį ir pasiekti tų, kuriems to reikia, rankas daug greičiau“, – sakė ji.

2019 m. veiklą pradėjusi bendrovė tarp kitų investuotojų priskiria „Local Globe“ ir „Sequoia Scout Fund“. O'Neillas sakė, kad paskutinis oficialus bendrovės turas buvo bendruomenės vadovaujamas ir baigtas praėjusią vasarą su daugiau nei 1000 individualių investuotojų, sakė O'Neillas, surinkęs apie 7,5 mln. Be to, „Hertility“ žvelgia į plėtrą. Jis bendradarbiauja su grožio prekių ženklais, tokiais kaip „Cult Beauty“, ir teikia edukacines sesijas tokioms įmonėms kaip „Channel 4“ ir „Edelman“. Tikslas – į vairuotojo vietą įtraukti moteris, sakė O'Neillas.

„Visa tai, kad kuo daugiau moterų prabiltų apie savo hormonus ir vaisingumą, ir susitiktų su jomis ten, kur jos turi pakeisti elgesį visame pasaulyje.



Source link

By admin

Related Post

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės - Pranešimai spaudai