ES tirs Delivery Hero ir Glovo dėl maisto pristatymo kartelio problemų


Europos Komisija antradienį paskelbė apie oficialų tyrimą dėl Berlyne įsikūrusios maisto pristatymo milžinės „Delivery Hero“ ir jos dukterinės įmonės Ispanijoje „Glovo“, remdamasi susirūpinimu dėl kartelio. Komisija pradės nuodugnų internetinio pristatymo įmonių susitarimų tyrimą, siekdama nustatyti, ar buvo vykdoma antikonkurencinė veikla.

„Komisija yra susirūpinusi, kad prieš perėmimą Delivery Hero ir Glovo galėjo paskirstyti geografines rinkas ir pasidalinti neskelbtina komercine informacija. (pvz., dėl komercinių strategijų, kainų, pajėgumų, sąnaudų, produkto savybių)“, – rašoma Komisijos pranešime spaudai. „Komisijai nerimą kelia ir tai, kad įmonės galėjo susitarti nebrakonieriauti viena kitos darbuotojų. Šią praktiką galėjo palengvinti „Delivery Hero“ mažuma „Glovo“ dalis.

Šis žingsnis buvo priimtas po to, kai 2022 m. liepos mėn. ir 2023 m. lapkričio mėn. abiejų įmonių vietiniuose biuruose buvo iš anksto nepranešti reidai.

Nuo 2018 m. liepos mėn. „Delivery Hero“ valdė mažumą „Glovo“ akcijų, o 2022 m. liepos mėn. ji įgijo vienvaldę kontrolę, kaip teigia Komisija, kuri pažymėjo, kad tai yra pirmasis jos atliktas antikonkurencinių susitarimų, „kurie galėjo įvykti kontekste, kai vienas operatorius turi mažumą konkurento akcijoje.

Delivery Hero ir Glovo buvo susisiekta dėl atsakymo į tyrimą.

„Glovo“ atstovas spaudai patvirtino Komisijos tyrimą ir pridūrė: „Tyrimas nereiškia, kad Europos Komisija padarė išvadą dėl faktinio konkurencijos teisės pažeidimo, ir nedaro įtakos rezultatui. „Glovo“ visapusiškai bendradarbiaus su Europos Komisija ir yra įsipareigojusi laikytis visų atitikties ir reguliavimo reikalavimų.

Delivery Hero taip pat paskelbė panašų atsakymo pareiškimą, kuris yra internete čia.

Anksčiau šį mėnesį Vokietijos pristatymo milžinė perspėjo investuotojus, kad dėl ES antimonopolinės problemos jai gali būti skirta iki 400 mln. eurų antimonopolinė bauda.

Internetinėje maisto pristatymo erdvėje visada buvo didžiulė konkurencija, o mažos maržos reikalauja strateginės padėties ir lenktynių dėl aukščiausios (arba antrosios) pozicijos rinkoje, kad būtų galimybė sukurti perspektyvų verslą.

Be to, po trumpo maisto pristatymo programėlių naudojimo per 2020–2021 m. koronaviruso pandemiją augimo, sektorius išgyvena sunkų koregavimo laikotarpį – vyksta konsolidacijos priepuoliai, pasitraukimas iš rinkos, atleidimai iš darbo ir uždaromos įmonės.

Ši ataskaita buvo atnaujinta pateikiant nuorodą į „Delivery Hero“ pareiškimą



Source link

By admin

Related Post

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -