„Google Search“ yra „kelionės“ aplink AI viduryje, – sakė „Google“ generalinis direktorius Sundaras Pichai antradienį per bendrovės pajamų skambutį. Tos kelionės pradžia buvo AI apžvalgos, prieštaringai vertinamas ir monumentalus poslinkis, kaip „Google“ teikia informaciją milijardams paieškos vartotojų.
Bet tai buvo tik pradžia.
„AI ir toliau plečia klausimų visatą, kurios žmonės gali paprašyti, 2025 m. Dar bus vienas didžiausių paieškos naujovių metų“, – sakė Pichai per savo atidarymo pastabas.
Viso skambučio metu Pichai išdėstė kitą „Google“ plano pakuoti paiešką su AI funkcijomis iš bendrovės tyrimų laboratorijos „Deepmind“ etapas. Paieškos produktas pamažu tampa panašesnis į AI asistentą, kuris naršo už jus internetą, apžvelgia tinklalapius ir grąžina atsakymą.
Tai labai toli nuo paprastos paieškos sistemos, suteikiančios jums dešimt mėlynų nuorodų.
„Google“ šį kelią eina jau kelerius metus, nuo tada, kai paieškos milžinas buvo sugautas plokščias, kai 2022 m. Išleido „Openai ChatGPT“. „Shift“ turi didžiulę įtaką svetainėms, kurios priklauso nuo „Google“ srauto ir įmonių, perkančių skelbimus „Google“ paieškoje .
Ne visi tuo džiaugiasi, tačiau „Google“ žengia į priekį.
Paklaustas apie AI ir paieškos ateitį, Pichai sakė: „Galite įsivaizduoti ateitį naudodami„ Project Astra ““, nuoroda į „DeepMind“ multimodalinę AI sistemą, kuri gali apdoroti tiesioginį vaizdo įrašą iš fotoaparato ar kompiuterio ekrano ir atsakyti į vartotojo klausimus apie tai AI mato realiuoju laiku.
„Google“ turi didelių „Project Astra“ planų ir kitose savo verslo dalyse. Bendrovė sako, kad ji nori, kad multimodalinė AI sistema vieną dieną galėtų maitinti papildytos realybės išmaniųjų akinių porą, kuriai „Google“ sukurs operacinę sistemą.
Pichai taip pat paminėjo „Gemini Deep Research“ – AI agentą, kuriam reikia kelių minučių kurti ilgas tyrimų ataskaitas – kaip funkciją, kuri iš esmės galėtų pakeisti tai, kaip žmonės naudojasi „Google“ paieška. Gilūs tyrimai automatizuoja darbą, kurį žmonės tradiciškai atliko atlikdami „Google“ paiešką. Tačiau dabar atrodo, kad „Google“ nori atlikti šiuos tyrimus vartotojams.
„Jūs tikrai dramatiškai išplečiate naudojimo atvejų tipus, kuriems gali būti atlikta paieška – dalykai, į kuriuos ne visada atsakoma akimirksniu, tačiau gali prireikti šiek tiek laiko atsakyti“, – sakė Pichai. „Tai visos tyrinėjimo sritys, ir jūs pamatysite, kad 2025 m. Mums bus suteikta nauja patirtis prieš vartotojus.“
Pichai taip pat teigė, kad „Google“ turi „aiškų paieškos patirtį“, kurią ji galėtų sukurti su dar vienu iš „Google“ AI agentų, „Project Mariner“. Ši sistema vartotojų vardu gali naudoti pagrindines svetaines, todėl žmonėms tai nereikalinga naudoti pačios svetainės.
„Google“ generalinis direktorius taip pat teigė, kad yra „galimybė“ leisti vartotojams daugiau bendrauti ir užduoti tolesnius klausimus su „Google Search“. „Pichai“ ten atkreipė dėmesį į detales, tačiau atrodo, kad „Google“ svarsto būdus, kaip padaryti savo paieškos sąsają labiau panašų į pokalbių programą.
„Manau, kad (paieškos) produktas vystysis dar labiau“, – sakė Pichai. „Kai žmonėms lengviau bendrauti ir užduoti tolesnius klausimus ir pan., Manau, kad turime galimybę skatinti tolesnį augimą“.
Šiandien „ChatGpt“ subrendo į vieną iš labiausiai naudotų interneto produktų, kuriuose yra šimtai milijonų savaitinių vartotojų. Tai kelia egzistencinę grėsmę „Google Search“ ilgalaikiam verslui. Norėdami tai išspręsti, „Google“ ne tik kuria konkurentų AI pokalbių programą su „Gemini“, bet ir tiesiogiai įšvirkšti AI funkcijas.
Žinoma, pirmasis „Google Search“ AI kelionės žingsnis nebuvo labai gerai. Kai „Google“ išleido AI apžvalgą visoms „Google“ paieškoms, sistema rodė netikslias ir keistas AI haliucinacijas. Tai buvo atsakymai, kurie žmonėms liepė valgyti uolas ir uždėti klijus ant savo picos. Tuo metu „Google“ pripažino, kad AI apžvalgoms reikėjo šiek tiek darbo.
Nepaisant šio neigiamo įdiegimo, atrodo, kad „Google“ tik pradeda ieškoti AI.