„Meta“ išmanieji akiniai kai kuriose parduotuvėse viršija tradicinius „Ray-Ban“ akinius, net prieš pradedant dirbtinio intelekto funkcijas.


„Upload VR“ duomenimis, „Ray-Ban Meta“ išmanieji akiniai yra perkamiausias produktas 60 % visų „Ray-Ban“ parduotuvių Europoje, Viduriniuose Rytuose ir Afrikoje. Šią informaciją pateikė „EssilorLuxottica“ finansų direktorius Stefano Grassi, kuris praėjusią savaitę akinių milžino pokalbio metu atskleidė, kad „Ray-Ban Meta“ pasirodė esąs reikšmingas bendrovės pardavimų variklis.

Europoje „Meta“ dar neįdiegė daugiarūšio dirbtinio intelekto funkcijų savo „Ray-Ban“ išmaniesiems akiniams, motyvuodama ES reguliavimo institucijų aiškumo stoka. Bendrovė teigia, kad yra įsipareigojusi tam tikru momentu pristatyti visas savo Meta AI funkcijas į Europą, tačiau neatrodo, kad dabartinis AI funkcijų trūkumas netrukdytų „Ray-Ban Meta“ pardavimui regione. Gali būti, kad kai kuriuos vartotojus akinių garsiakalbiai ir kameros traukia labiau nei AI galimybės.

Bet kokiu atveju „Ray-Ban Meta“ akiniai yra sėkmingesni, nei iš pradžių tikėjosi Meta. Ši ankstyva trauka galėjo būti veiksnys, dėl kurio Meta išplėtė savo partnerystę su EssilorLuxotica per ateinantį dešimtmetį.



Source link

By admin

Related Post

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės - Pranešimai spaudai