„Upload VR“ duomenimis, „Ray-Ban Meta“ išmanieji akiniai yra perkamiausias produktas 60 % visų „Ray-Ban“ parduotuvių Europoje, Viduriniuose Rytuose ir Afrikoje. Šią informaciją pateikė „EssilorLuxottica“ finansų direktorius Stefano Grassi, kuris praėjusią savaitę akinių milžino pokalbio metu atskleidė, kad „Ray-Ban Meta“ pasirodė esąs reikšmingas bendrovės pardavimų variklis.
Europoje „Meta“ dar neįdiegė daugiarūšio dirbtinio intelekto funkcijų savo „Ray-Ban“ išmaniesiems akiniams, motyvuodama ES reguliavimo institucijų aiškumo stoka. Bendrovė teigia, kad yra įsipareigojusi tam tikru momentu pristatyti visas savo Meta AI funkcijas į Europą, tačiau neatrodo, kad dabartinis AI funkcijų trūkumas netrukdytų „Ray-Ban Meta“ pardavimui regione. Gali būti, kad kai kuriuos vartotojus akinių garsiakalbiai ir kameros traukia labiau nei AI galimybės.
Bet kokiu atveju „Ray-Ban Meta“ akiniai yra sėkmingesni, nei iš pradžių tikėjosi Meta. Ši ankstyva trauka galėjo būti veiksnys, dėl kurio Meta išplėtė savo partnerystę su EssilorLuxotica per ateinantį dešimtmetį.