„Moxie“, padedanti slaugytojams išleisti vaistus, iškelia prevencinę B seriją iš Lachy Groom.


Moxie padeda slaugytojams atidaryti medspas, suteikdama joms daugumą įrankių, reikalingų verslui valdyti, nuo atsiskaitymo programinės įrangos ir rinkodaros paslaugų iki prekių su nuolaida. Startuolis surinko 10 mln.

Turas įvyksta praėjus tik metams po to, kai startuolis paskelbė apie savo 15,7 mln.

„Per pastaruosius metus mūsų verslas išaugo daugiau nei 4 kartus“, – sakė „Moxie“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Danas Friedmanas. „Mes dar turėjome daugiau nei 75% kapitalo iš A serijos, todėl grynųjų pinigų nereikėjo. Bet mes taip pat turime tikrai didelę darbotvarkę ir didelę viziją, o (naujas finansavimas) padeda mums padvigubėti.

Medspas, siūlančios minimaliai invazines estetines procedūras, tokias kaip Botox, specializuotas veido ir lazerines procedūras, populiarėja. Kadangi dauguma valstybių reikalauja, kad šias procedūras atliktų registruotos slaugytojos, auganti pramonė pritraukė sveikatos priežiūros darbuotojus, kurių daugelis buvo perdegę dirbdami ligoninėje, pradėti savo medicinos paslaugas.

Friedmanas, anksčiau įkūręs internetinį kodavimo verslą „Thinkful“, pardavęs savo švietimo įmonę „Chegg“ už 100 mln. Friedmanas nusprendė pradėti Moxie, kai iš šeimos draugo sužinojo apie sudėtingumą ir dideles išlaidas, susijusias su medspa paleidimu. Jis sukūrė „verslo dėžutėje“ sprendimą, kuris leidžia slaugytojams paruošti savo klinikas operacijai už trumpą laiko ir išlaidų dalį, palyginti su tuo, kad jos tai daro pačios.

„Mes palengviname, greičiau ir pigiau paleidžiame medspa“, – sakė Friedmanas. „Tada palaikome praktikos plėtrą naudodami verslo programinę įrangą, įskaitant mokėjimus, integruotą pirkimą dabar, mokėkite vėliau, rinkodaros priemones ir atitikties įrankių rinkinį.

Paleidimas taip pat padeda medspa savininkams sutaupyti svarbiausių išlaidų – prekių, bendradarbiaujant su pagrindiniais tiekėjais, kad būtų deramasi dėl masinių nuolaidų. Tai leidžia „Moxie“ klientams pasiūlyti mažesnes kainas ir geriau konkuruoti su pagrindiniais „medspa“ tinklais, tokiais kaip „Laser Away“ ir tais, kuriuos valdo privataus kapitalo finansuojamos valdymo įmonės.

Moxie taip pat suporuoja SPA savininkus su sėkmės treneriais, kurie vadovauja verslo augimui. Bendrovė uždirba pinigus apmokestindama savo klientų procentą nuo visų pardavimų, o tai daugeliu atžvilgių primena franšizės modelį, tačiau yra vienas pagrindinis skirtumas: „Moxie“ nelicencijuoja savo prekės ženklo. „Mūsų klientai nėra 250 medspas su „Moxie“ ant durų“, – sakė Friedmanas. „Tai yra 250 vaistų su jų verslininkų vardais ant durų.

Kitos VC remiamos įmonės, siūlančios medspa paslaugas, yra „Addition“ ir „Greycroft“ remiamos „Ever/Body“ ir „Botox“ tiekėjas „Peachy“. Tačiau kadangi Moxie nevaldo savo klinikų, Friedmanas teigė, kad nemato šių pradedančiųjų įmonių kaip tiesioginių konkurentų.

„Tai didelė kategorija, kurioje medspas išleidžiama daugiau nei 15 milijardų dolerių per metus”, – sakė Friedmanas. „Jiems gali pasisekti, o mums gali pasisekti“.



Source link

By admin

Related Post

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -