„SpaceX“ gerokai padidina savo „Starship“ bandomojo skrydžio programos ante, o kitą raketą tikimasi pirmą kartą parodyti naudingosios apkrovos dislokavimą.
Nagrinėjamas krovinys bus 10 „Starlink“ „modeliatorių“, kurių dydis ir svoris bus panašūs į naujos kartos palydovus, kuriuos „SpaceX“ planuoja naudoti „Starship“ dislokuoti kosmose. Šie modelio erdvėlaiviai skris ta pačia trajektorija kaip ir viršutinė pakopa, kuri dar vadinama Starship, ir čiups žemyn Indijos vandenyne.
Veikianti šių palydovų versija, vadinama V3, greičiausiai bus pirmieji realūs naudingi kroviniai, kuriuos skraido Starship. Iš tiesų, „Starship“ prijungimas prie interneto yra „SpaceX“ planų greičiau dislokuoti „Starlink“ palydovų žvaigždyną ir sumažinti išlaidas už paleidžiamą palydovą. Šiuo metu „SpaceX“ paleidžia „Starlink“ naudodama savo darbinį arkliuką „Falcon 9“, tačiau tikimasi, kad naujos kartos V3 palydovai bus daug sunkesni už dabartinį „V2 Mini“ erdvėlaivį. Dėl neįtikėtinos „Starship“ naudingosios apkrovos pajėgumo „SpaceX“ pranešė, kad planuoja dislokuoti 60 V3 palydovų vienam „Starship“ paleidimui, o tai padidins „Starlink“ tinklo pajėgumą 60 terabitų per sekundę.
Kiekvienam palydovui tai prilygsta daugiau nei 10 kartų didesnei nuokrypio ir 24 kartus didesnei ryšio talpai, palyginti su V2 Mini palydovais.
Tinklaraščio įraše prieš septintą bandomąjį paleidimą, kuris, kaip tikimasi, įvyks vėliau šį mėnesį, bendrovė teigė, kad taip pat pristato daugybę raketos patobulinimų. Tai apima varomosios sistemos, aviacijos elektronikos ir šilumos skydo patobulinimus, kurie, „SpaceX“ teigimu, padidins patikimumą ir našumą. Šio bandymo metu „SpaceX“ taip pat bandys „pagauti“ Super Heavy stiprintuvą – šį žygdarbį bendrovė pirmą kartą padarė per penktąjį bandymą spalio mėnesį.