„TechCrunch Disrupt“, mūsų pavyzdinis startuolių renginys, kasmet vykstantis San Franciske, grįžta spalio 28–30 d. – galite tikėtis šurmuliuojančios tūkstančių startuolių entuziastų minios.
Įspūdingos naujienos! Džiaugiamės galėdami pristatyti beveik visą „Builders Stage“ darbotvarkę, kuri yra kelių mėnesių sunkaus darbo kulminacija. Tai tik vienas iš šešių šių metų renginio etapų su daugybe kitų pranešimų.
P.S. Ankstyvųjų bilietų pardavimas baigiasi gegužės 31 d. Užsisakykite bilietą šiandien ir sutaupysite iki 800 USD!
Apie statybininkų sceną
„Builders Stage“ yra daugybės diskusijų ir interviu, skirtų esminiams technologijų startuolių kūrimo ir finansavimo elementams, centras. Šiais metais padvigubiname įsipareigojimą teikti aukščiausio lygio programavimą su naujovėmis visuose startuolio kelionės etapuose. Tikimasi gilaus pasinerimo į operacijas, talentų įgijimą, lėšų rinkimą ir kitas svarbias temas, pritaikytas naujai startuolių pionierių bangai. Be to, nepraleiskite tokių seansų kaip „Kaip rasti ir išlaikyti tinkamumą produktų rinkai“, „Ko reikia, kad šiandien pakeltumėte A seriją“ ir „Kada išsigryninti, kada toliau kovoti“.
Pirmiausia pažvelkite į „Builders Stage“ darbotvarkę
Kaip grandininiai rūkaliai suteikia vertę, viršijančią savo įžymybės statusą
Nors daugelis įžymybių investuoja į startuolius, „Chainsmokers“ skiriasi. Užuot investavę angelą, Drew Taggart ir Alex Pall įkūrė oficialų fondą Mantis Venture Capital; investuoti iš oficialaus uždarojo fondo; ir atgal į pramonės šakų įmones, jų įžymybių meistriškumas ne visada gali padėti, pavyzdžiui, saugumo startuoliams ir analizės platformoms. Šioje sesijoje Taggart ir Pall prisijungs prie „Chainguard“ įkūrėjo Dano Lorenc ir papasakos apie tai, kaip jie yra jų B2B startuolių pranašumas.
- Alexas Pall, generalinis partneris, Mantis VC
- Drew Taggart, Mantis VC generalinis partneris
- Danas Lorencas, „Chainguard“ įkūrėjas ir generalinis direktorius
Kaip rasti ir išlaikyti tinkamą produktą rinkai
Kiekvienas startuolis žino, kad jam reikia rasti produkto tinkamumą rinkai. Tačiau, kai jie suranda tikrą rezonansą tarp to, ką jie siūlo, ir to, kam yra paklausa, kaip startuolis turėtų užtikrinti, kad neprarastų įgyto tinkamumo produktų rinkai? Rasti PMF yra vienas dalykas; ją išlaikyti yra kita.
- „Spenser Skates“, „Amplitudės“ įkūrėjas ir generalinis direktorius
- Tamar Yehoshua, „Glean“ produktų ir technologijų prezidentė
Kaip sukurti įmonę saugant savo psichikos sveikatą
Visi žino, kad kurti įmonę kelia įtampa. Taip pat žinoma, kad nesibaigiantis lėtinis darbas gali sukelti perdegimą. Taigi, kodėl mes nekalbame daugiau apie įkūrėjų psichinę sveikatą? Dabar, kai mūsų kultūra patogiau aptarinėti psichinę sveikatą apskritai, atėjo laikas pateikti temą „Disrupt“ išsamiam apklausai.
- Andy Dunn, „Bonobos“ įkūrėjas; Generalinis direktorius, pyragas
Ko jums reikia norint sukurti A seriją šiandien
Jei nekuriate naujos pagrindo modelio AI įmonės, šiandien sukurti A seriją greičiausiai bus sunkiau, nei buvo kurį laiką. Taigi, norėdami padėti steigėjams, besikuriantiems pradiniame etape, pasiruošti pirmajam raidžių etapui, investuotojai paaiškina, ko jie – ir jų įmonės – ieško kituose A serijos sandoriuose.
- Renata Quintini, „Renegade Partners“ įkūrėja ir vykdomoji direktorė
- Elizabeth Yin, „Hustle Fund“ generalinė partnerė
Kada išsigryninti pinigus, kada tęsti kovą
Pradedantiesiems įkūrėjams dažnai suteikiama galimybė parduoti savo įmones dar nepasiekus visiškos brandos. Šiuolaikiniame pasaulyje, kai IPO dažnai atideda praeities istorines normas, steigėjams gali kilti pagunda ieškoti patronuojančios įmonės savo pradedančiajam verslui. Bet kada prasminga parduoti, o kada steigėjas turėtų toliau vaikščioti savo keliu?
- Naveenas Rao, „Databricks“ generavimo dirbtinio intelekto viceprezidentas
Kaip startuoliai gali išgelbėti pasaulį
Pradinis darbas ir rizikos kapitalo investicijos paprastai vertinamos atsižvelgiant į jų finansinius rezultatus. Kuo didesnis startuolis, tuo daugiau jis vertas. Tačiau kai kurios naujų technologijų įmonės taip pat stengiasi, kad pasaulis būtų geresnis, tuo pačiu uždirbdamos pinigų. Taigi norime žinoti, kiek toli gali nueiti „darymas gera“, neatsisakant kritinės „uždirbimo“ pusės kuriant technologijų įmones.
- Rebecca Hu, „Glacier“ įkūrėja
- Allison Wolff, „Vibrant Planet“ generalinis direktorius
Nebūk lemingas: antihipo skydelis
Kuo skiriasi tikroji galimybė ir ažiotažas? Teisingas atsakymas į šį klausimą yra skirtumas tarp sėkmės ir nesėkmės technologijų pramonėje. Ir tai daug sunkesnis klausimas, nei gali pasirodyti. Kai visi yra įsitikinę, kad tam tikra technologija yra ateitis, steigėjai ir net rizikos kapitalo įmonės yra linkę masiškai siekti šios technologijos. Tačiau, kaip žino kiekvienas, išgyvenęs slėnio klestėjimo ir nuosmukio ciklą, kolektyvinis jaudulys – ažiotažas – nėra geriausias rodiklis.
- Mattas Rogersas, „Nest“ įkūrėjas; Vienas iš įkūrėjų ir generalinis direktorius, Mill
- Natalie Sportelli, „Bullish“ direktorė
- Hoolie Tejwani, „Coinbase Ventures“ įmonių plėtros ir įmonių direktorė
Kitos kelių milijardų technologijų įmonės
Galite pamanyti, kad kai buvęs „Twitter“ generalinis direktorius Dickas Costolo, buvęs „Twitter“ COO Adamas Bainas ir buvęs „Facebook“ vyriausiasis pajamų pareigūnas Davidas Fischeris sujungs jėgas, kad sukurtų rizikos kapitalo įmonę, jie bus sutelkti į naujos kartos internetą. Arba socialinių tinklų taisymas. Bet tu klysti. Jie ieško įmonių, pasirengusių B serijos etapui ir padėti joms didelio masto, neužimdami vietų valdyboje.
- Adamas Bainas, vienas iš įkūrėjų ir vadovaujantis partneris, 01 patarėjas
- Dick Costolo, vadovaujantis partneris ir vienas iš įkūrėjų, 01 patarėjas
- Davidas Fischeris, 01 patarėjas
Šeimos biurai nori paleisties, bet ko jie ieško?
Šeimos biurai vis aktyviau investuoja į startuolius tiek tiesiogiai, tiek per savo rizikos kapitalo investuotojus. Bet ko jie ieško? Nors nėra dviejų vienodų šeimos biurų, šioje sesijoje bus nagrinėjamos investicijų į šeimos biurus tendencijos ir tai, kur jie leido laiką startuolių ekosistemoje. Taip pat pasinersime į tai, kokią riziką šie investuotojai nori prisiimti ir dėl ko startuolis tinka šiai rėmėjų kategorijai.
Ar startuoliai gali atgaivinti Amerikos gamybą?
Ne kiekvienas startuolis kuria tik programinę įrangą. Daugelis šiandien taip pat kuria techninę įrangą, todėl kyla klausimas, kur bus suprojektuota ir pagaminta jų įranga. Kai kurie renkasi investuoti į vidaus gamybos pajėgumus, dažnai pagal rubriką „Amerikietiškas dinamiškumas“. Šioje grupėje bus išsiaiškinta, kiek ir kaip greitai gali įvykti Jungtinių Valstijų reindustrializacija ir kaip mes tai padarysime.
- Rebecca Gevalt, „Dcode Capital“ vadovaujanti partnerė
- Topher Haddad, Albedo įkūrėjas ir generalinis direktorius
- Kai Kloepfer, Biofire įkūrėjas ir generalinis direktorius
Nemokama, bet ne pigi, atvirojo kodo dilema
Atvirojo kodo programinė įranga yra visur ir visur. Daugelis pradedančiųjų įmonių taiko atviro kodo verslo modelius. Tačiau kiekviena įmonė, kurianti programinę įrangą, yra bent šiek tiek priklausoma nuo atvirojo kodo. Tačiau naujausios saugumo problemos aiškiai parodė, kad atvirojo kodo programinė įranga yra valstybės lygio įsilaužėlių taikinys. Taigi, kaip mes galime toliau kurti ir naudoti kodą, kuris yra sukurtas bendrai, bet nerizikuojant užpakalinių durų ir kitų saugumo spragų?
- Aeva Black, atvirojo kodo saugumo vadovė, kibernetinio saugumo ir infrastruktūros saugumo agentūra (CISA)
- Luisas VIlla, „Tidelift“ įkūrėjas ir generalinis patarėjas
Kaip samdyti 2025 m
Praėjo tie laikai, kai verbuotojai atrodė gausesni nei lapai vėjyje; Todėl beveik kiekvienos paleidimo funkcijos darbuotojai susiduria su konservatyvesne darbo rinka. Kaip steigėjai gali pasinaudoti padidėjusia darbo jėgos perkamąja galia, pagarbiai elgdamiesi su savo darbuotojais ir išsaugodami pagrindinius talentus? Steigėjai, atkreipkite dėmesį, tai jums.
- Heather Doshay, „SignalFire“ žmonių ir talentų partnerė
- Lauren Illovsky, talentų partnerė, „Capital G
- Rogeris Lee, Comprehensive.io generalinis direktorius
Kaip padidinti lėšas 2025 m., jei įsigijote vienodą, sumažintą ar pratęsimo turą
Senos idėjos, pvz., jums reikia 100 milijonų dolerių vertės 100 milijonų dolerių vertės pajamų, kad jos būtų paskelbtos viešai, ir 1 milijono dolerių vertės metinės pasikartojančios pajamos, norint iškelti A seriją, yra tokios senos, kad praktiškai guli ant Abe Linkolno galvos. Šiuolaikinėje rinkoje startuolis, kurį reikia padidinti, priklauso nuo jo sektoriaus, įkūrėjo profilio ir, taip, pagreitio. Taigi, ko jums reikia norint pakelti tą A seriją?
- Nikhil Basu Trivedi, „Footwork“ įkūrėjas ir generalinis partneris
- Dayna Grayson, „Construct Capital“ įkūrėja ir generalinė partnerė
- Elliott Robinson, „Bessemer Venture Partners“ partneris
Domina partnerystės su „TechCrunch“ galimybėmis? Susisiekite su partnerystės komanda čia.