Rinkos tyrimų dirbtinio intelekto platforma „GetWhy“, kuri gauna įžvalgas iš vaizdo interviu, surinko 34,5 mln.


„GetWhy“, vartotojų tyrimų technologijų įmonė, padedanti įmonėms atlikti rinkos tyrimus ir gauti įžvalgas iš vaizdo įrašais pagrįstų interviu naudojant AI, surinko 34,5 mln. USD A serijos finansavimo iš Kalifornijoje įsikūrusios rizikos kapitalo įmonės „PeakSpan Capital“.

Didelė A serija pabrėžia investuotojų užsidegimą paremti kitą didelį AI dalyką, ypač įmones, kurios jau turi traukos su garsiais klientais. „GetWhy“ atveju Danijos įmonė pretenduoja į daugybę žymių klientų, įskaitant „Nestlé“, „McDonald's“, „Nike“ ir „L'Oréal“.

„GetWhy“ platforma leidžia klientams paaiškinti, ką jie nori daryti, pavyzdžiui, gauti pirminę reakciją į naują kampanijos koncepciją, o startuolio AI agentas sudarys rinkos tyrimo šabloną pagal užklausą.

„GetWhy“ platforma
„GetWhy“ platformos ekrano kopija. Vaizdo kreditai: GetWhy
Vaizdo kreditai: GetWhy / Ekrano kopija

Tada klientas gali įkelti medžiagą, kurią nori išbandyti, pvz., vaizdinius elementus ar šūkius, tada gali pradėti įdarbinti respondentus iš savo tikslinės rinkos. „GetWhy“ pateikia nuorodą, kurią klientas gali bendrinti su savo klientais ar tiksline auditorija arba gali tai padaryti valdomas. Startuolis teigia, kad šį darbą gali atlikti per 24 valandas.

„Mūsų platforma yra integruota į pasaulines paneles su vartotojais, todėl turime specialią įdarbinimo komandą, kuri užtikrina greitą įdarbinimą“, – el. paštu TechCrunch sakė GetWhy rinkodaros vadovas Jonas Nielsenas. „Nemoderuotus interviu atliekame internetu naudodami vaizdo įrašus, fiksuodami vartotojų interviu iš jų stalinio kompiuterio ar mobiliojo telefono.

Didelis „GetWhy“ pardavimo taškas yra „Bloom“, AI platforma, kuri analizuoja vaizdo įrašų atsakymus į klausimus ir pateikia juos kaip kokybines įžvalgas. Bendrovė teigia, kad Bloom generatyvusis AI modelis yra apmokytas šimtams tūkstančių interviu sesijų.

„AI technologija pradeda veikti, kai, pavyzdžiui, buvo apklausta 10 vartotojų“, – tęsė Nielsenas. „Jis yra apmokytas daryti tai, ką įprastai darytų žmonių tyrinėtojas: peržiūrėkite visus vaizdo įrašus ir raskite atitinkamas citatas į verslo klausimus kokybiniame tyrime.

Trumpai tariant: AI peržiūri vaizdo įrašus, ištraukia citatas ir bando apibendrinti įžvalgas aptikdamas šablonus.

„Šis procesas paprastai užtruktų tyrėjui dienų ir savaičių. AI yra išmokytas atlikti analizę greičiau nei per 25 minutes“, – pridūrė Nielsenas.

GetWhy
Platformos įžvalgų pavyzdys. Vaizdo kreditai: GetWhy
Vaizdo kreditai: GetWhy

Istorija iki šiol

Dirbtinis intelektas susikerta beveik su visais visuomenės aspektais, todėl nenuostabu, kad pramonė, garsėjanti lėtais, kruopščiais procesais, pradeda naudoti įrankius, kurie pagreitina reikalus. Vos prieš kelias savaites „TechCrunch“ pranešė apie besikuriantį startuolį „Fairgen“, kuris sukūrė platformą apklausos rezultatams pagerinti naudojant sintetinius duomenis ir dirbtinio intelekto atsakymus.

„GetWhy“ iš pradžių buvo įkurta 2011 m. Danijoje kaip „UserTribe“ ir veikė kaip konsultacinė įmonė pagal „laiko ir medžiagų“ verslo modelį – vartotojų įmonės mokėtų bendrovei už vartotojų tyrimus ir testavimą.

2017 m. įmonės įkūrėjas ir generalinis direktorius Jonas Alexanderssonas paskyrė Casperą Henningseną vyriausiuoju komercijos pareigūnu, kuris kitais metais pradėjo eiti generalinio direktoriaus pareigas. Įdomu tai, kad Henningsenas anksčiau buvo futbolo (futbolo) žaidėjas, kuris prekiavo įvairiuose Danijos profesionalaus futbolo klubuose, o tada perėjo į komercinį pasaulį, atlikdamas keletą rinkodaros ir prekės ženklo agentūros vaidmenų, dėl kurių 2017 m. jis galiausiai atvedė į „UserTribe“.

Nors Henningsenas prisijungė prie bendrovės praėjus šešeriems metams po jos įkūrimo, jis oficialiai priskiriamas įkūrėjui, nes jis pakeitė UserTribe iš konsultacinės įmonės į technologijų įmonę, o AI užima pagrindinį vaidmenį. Praleidusi burtažodį kaip „Sonar“, sausio mėnesį bendrovė pakeitė pavadinimą į „GetWhy“ dėl prekės ženklo susidūrimo su kita įmone.

PeakSpan yra vienintelis investuotojas į GetWhy A seriją, kuri yra pirmasis jos didelis institucinio finansavimo etapas, tačiau bendrovė anksčiau įvairiais etapais surinko apie 30 mln. Henningsenas teigė, kad ankstesnį bendrovės finansavimą skyrė „vadovaujantys verslo angelai“ iš visos Skandinavijos, kartu su organais, įskaitant Danijos AL banką ir Danijos augimo fondą.

„Tai padidina bendrovės finansavimą iki 64,5 mln. USD praėjusio ketvirtadienio vakarą [May 30]šis A serijos etapas buvo baigtas“, – el. paštu „TechCrunch“ patvirtino Henningsenas.



Source link

By admin

Related Post

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -