Kiekviename IPO S-1 prospekte yra skyrius, kuriame išvardyti visų rūšių rizikos veiksniai, dėl kurių jos akcijos gali būti netinkamos. Daugelis jų yra perspėjimai, perspėjimai dėl finansinių rezultatų arba karo ir gamtos veiksmų. Tačiau kai kurie iš jų yra labiau būdingi įmonei.
Su „ServiceTitan“, debesų paslaugų startuoliu, kuris pirmadienį SEC pateikė viešus IPO dokumentus, galime būti naujo įspėjimo liudininkais: LLM, padedančios plėsti verslą, taip pat gali pridaryti žalos.
„ServiceTitan“ turėjo 1 150 žodžių rizikos veiksnį, nustatantį, kaip jo naudojimas AI, ypač generuojantis AI, gali neigiamai paveikti jo verslą. Ji įspėjo, kad: LLM haliucinacinis elgesys gali pateikti „netikslią“ informaciją ir „diskriminuojantį“ elgesį; jos LLM gali pažeisti kitų autorių teises arba intelektinę nuosavybę; naudojant LLM reiškia, kad daugiau duomenų bus galima nulaužti ir pakenkti; Vėlgi, jei jis negali gauti pakankamai duomenų, gali nepavykti toliau siūlyti AI produktų ar kurti naujų. Be to, bendrovė įspėja, kad jos darbuotojai ar rangovai gali klaidingai dalytis savo klientų privačiais duomenimis su trečiųjų šalių sistemomis, o tai gali sukelti saugumo pažeidimus arba naudoti tuos duomenis savo modeliams mokyti.
„ServiceTitan“ perspėja, kad AI naudojimas vieną dieną gali susidurti su socialinėmis ir etinėmis problemomis. Arba būsimi reglamentai gali kainuoti pinigų.
„ServiceTitan“ taip pat baiminasi, kad gali nepavykti pasamdyti dirbtinio intelekto ekspertų, kurių reikia savo produktams, ir, net jei gali, šis talentas bus brangus. „ServiceTitan“ įspėja, kad jos AI produktai priklauso nuo trečiųjų šalių paslaugų, kurių jis nekontroliuoja, ir konkrečiai įvardija „Microsoft“ ir „OpenAI“. Taigi, jei jie tampa nepasiekiami arba kyla problemų, tai taip pat yra rizika.
Šie įspėjimai yra įdomūs, nes „ServiceTitan“ veikia kartu su pramonės šakomis, kuriose, kaip tikimasi, dominuos GenAI, ypač LLM valdomi AI agentai. „ServiceTitan“ siūlo programinę įrangą lauko paslaugų pramonės įmonėms – daugiausia mažoms įmonėms, statybos rangovams, ŠVOK specialistams, vejos priežiūrai ir pan. Jo programinė įranga atlieka tokias funkcijas kaip rinkodara, ryšių su klientais valdymas, klientų aptarnavimas ir apskaita. („ServiceTitan“ atsisakė tolesnių komentarų.)
DI agentai šiuo metu taip įnirtingai žygiuoja link visų dalykų, susijusių su pardavimu, rinkodara ir CRM, kad CRM rinkos karalius, Salesforce generalinis direktorius Marcas Benioffas sakė TechCrunch, kad vien jo įmonėje per metus Salesforce klientų įmonėse gali dirbti milijardas AI agentų. .
„ServiceTitan“ siūlo dirbtinio intelekto paslaugas mažiausiai nuo 2023 m., vadinamas „Titan Intelligence“. Spalio mėn. ji taip pat pristatė AI agentų rinkinį pardavimo, klientų aptarnavimo ir skambučių centrams.
Tačiau LLM buvo skirtos žodžiams, vaizdams ir duomenims tirti bei kurti savo dalykų versijas. Tai yra, jie buvo sukurti daiktams gaminti. OpenAI mokslininkai yra užsiėmę lenktynėmis, siekdami bendro intelekto – imituodami žmogaus gebėjimą dar geriau daryti išvadas – tai reiškia, kad jie dirba su dirbtiniu intelektu, kuris, tikisi, bus dar kūrybiškesnis.
Žinoma, LLM patikimumas verslo reikmėms yra kažkas, kas turėtų būti išspręsta laikui bėgant, nes vis daugiau įmonių specializuojasi agentų srityje, kur būtinas patikimumas, o ne kūrybiškumas. Tačiau verta paminėti, kad tie, kurie šiandien parduoda dirbtinio intelekto robotus, iš tikrųjų garsiai sako tyliąją dalį savo legalizacijoje: šiame ankstyvame etape AI pritaikymas gali sukelti tiek problemų, kiek išsprendžia.