„Tabby“ padvigubėja iki 3,3 mln. USD 160 mln


Vartotojų kredito galimybių paklausa įvairiuose regionuose skiriasi, o „Fintech“ – suprasti šiuos skirtumus yra labai svarbu išgyventi. Išsivysčiusiose rinkose, kuriose kreditinės kortelės yra paplitusios, vartotojai dažnai peržiūri pirkti dabar, moka vėliau (BNPL) pasiūlymus dėl savo lanksčių įmokų galimybių.

Tačiau tokiose besivystančiose rinkose kaip Viduriniai Rytai, kur kreditinių kortelių skverbimasis yra mažas, tačiau išlaidų galia yra didelė, BNPL turi dar įtikinamesnį naudojimo atvejį. Modelis įgauna tokią stiprią sukibimą, kad Tabby, vienas iš regiono pradininkų, dabar tapo vertingiausiu „Fintech“ „MENA“, po to, kai buvo užtikrintas 160 milijonų dolerių E serijos turas, kurio vertė 3,3 milijardo dolerių.

„Growth Equity“ investuotojas „Blue Pool Capital“ ir investicijų valdymo įmonė „Hassana Investment Company“ vadovavo finansavimui. Taip pat dalyvavo Saudo Arabijoje įsikūręs investuotojas STV ir „Wellington Management“.

Turas įvyksta praėjus mažiau nei 18 mėnesių po to, kai „Tabby“ surinko 200 milijonų dolerių per D serijos turą, kai jis buvo įvertintas 1,5 milijardo dolerių. Nuo to laiko „Tabby“, kuris sako, kad yra pelninga, padidino savo vertinimą ir metinę operacijų apimtį, kuri dabar viršija 10 milijardų JAV dolerių, teigia bendrovė.

„Kadangi mūsų apimtys padvigubėjo, verslo pelningumas smarkiai išaugo“, – „TechCrunch“ pasakoja „Tabby“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Hosamas Arabas. Jis priskiria šį augimą naujų produktų, kurie paskatino didesnį naudojimo dažnį, pristatymą. „Klientai pasikliavo mumis tik dėl elektroninės komercijos ar (pardavimo taško) išlaidų. Dabar, ypač JAE, jie mato „Tabby“ kaip įrankį, skirtą valdyti visas savo išlaidas, nesvarbu, ar tai perka puodelį kavos, ar pasivaikščioti „Uber“ “, – priduria jis.

Pereikite prie platesnių finansinių paslaugų

Iš pradžių daugiausia dėmesio buvo skiriama internetinėms operacijoms, „Tabby“ vėliau išsiplėtė į parduotuvių mokėjimus, paskui gilintis į mažmeninės prekybos ir finansines paslaugas. Dabar jos „Tabby“ kortelė leidžia vartotojams išleisti lanksčiai, o „Tabby Plus“ siūlo prenumeratos pagrindu sukurtą apdovanojimų programą. Tuo tarpu „Tabby Shop“ pateikia ilgalaikius mokėjimo planus, kurie padės vartotojams pasiekti geresnius pasiūlymus.

„Rijadh“ vadovaujamas „Fintech“, kuris dabar palaiko daugiau nei 40 000 prekių ženklų ir prekybininkų, įskaitant „Amazon“, „Adidas“, „IKEA“, „Samsung“ ir vidurdienį, išskiriantys savo produktų liniją padėjo padidinti savo vartotojų bazę iki 15 milijonų klientų visoje Saudo Arabijoje, UAE ir UAE ir UAE ir UAE bei UAE ir UAE ir UAE bei UAE ir UAE ir UAE ir UAE bei UAE ir. „Kuveitas“, nuo 2023 m. Spalio mėn. Daugiau nei 50%.

Tabby nesustoja kreditų. Praėjusiais metais ji įsigijo „Tweeq“, Saudo Arabijos skaitmeninės piniginės tiekėją, kaip savo plano plėstis į platesnes finansines paslaugas, įskaitant skaitmenines sąskaitas, mokėjimus ir pinigų tvarkymo įrankius, pasiūlymus, kurie atitinka šalies postūmį link grynųjų pinigų ekonomikos.

Toliau savo kelio žemėlapyje „Tabby“ stebi perlaidas – sritį, kurioje ji jau yra stipri. Turėdamas Saudo Arabiją ir JAE tarp didžiausių pasaulyje perlaidų rinkų, „Tabby“ klientų bazė, kurią sudaro emigrantai, suteikia natūralią galimybę.

Nors Arabas atsisako pasidalyti konkrečia informacija, „Tabby“ iš pradžių gali nukreipti į JAE-Indijos koridorių-vieną judriausių perlaidų maršrutų visame pasaulyje. Jis atkreipia dėmesį, kad lankstumas bus svarbiausias teikiant „Tabby“ pervedimo paslaugas. Skirtingai nuo tradicinių pervedėjų teikėjų, „FinTech“ planuoja leisti vartotojams laikui bėgant padalyti pervedimus, siūlo keli konkurentai.

Alaus darymo varžybos ir IPO planai

„Tabby“ varžosi regioniniu požiūriu su „General Catalyst“ remiama Tamara BNPL erdvėje. Su perlaidomis ji susidurs su naujomis pasaulinių žaidėjų, tokių kaip „Revolut“, JK įsikūrusios „Neobank“, konkurencija, paskelbusi planuojančią patekti į JAE 44 milijardų dolerių rinką praėjusių metų rugsėjį.

Vis dėlto arabai įsitikinę, kad mastas, vietinės rinkos patirtis, patikimas prekės ženklas ir gilūs santykiai su klientais „Tabby“ surinko kaip viena didžiausių regiono finansinių paslaugų platformų, turinčių didelę klientų bazę ir plačią prekybininkų tinklą.

IPO fronte šis „E“ serijos raundas gali būti paskutinis „Tabby“ privatus pakėlimas prieš viešai paskelbiant Saudo Arabijos biržą. Taip pat turėjo būti taip pat jo D serijos metu, tačiau rinkos sąlygos galėjo atidėti tuos planus.

„Mes su finansavimo etapais oportunistai“, – sako Arabas. „Tai buvo tinkama diskusija su tinkamu partneriu tinkamu laiku, todėl nusprendėme dabar iškelti. Beje, mūsų IPO planai lieka nepakitę. Mes gana rimtai žiūrime į tai ir, jei rinkos žymiai pasislinks, vargu ar mes iškelsime kitą privatų raundą. “

Investuotojų paklausa „Tech IPO“ MENA auga. Praėjusiais metais Dubajuje didžiulis „Talabat“ įtraukimas į Dubajuje parodė regiono apetitą sparčiai augančiam startuoliams. Tuo tarpu „Klarna“ tikėtasi balandžio mėn. IPO gali būti BNPL kompanijų varpinė, signalizuojanti apie tai, kas laukia sektoriuje. (Jau „Amazon“ paskelbė planus nusipirkti Indijos žaidėją „Axio“.)

Tačiau kol kas „Tabby“, kuris surinko daugiau nei 1 milijardą dolerių nuosavybės ir skolos, yra sutelktas į savo finansinės ekosistemos mastelį – ir kai tinkamas laikas yra tinkamas, jis siekia būti kitu regiono pagrindiniu technologijų sąrašu. Per „Bloomberg“, „FinTech“, kuris šiuo tikslu perkėlė savo būstinę iš Dubajaus į Rijadą, pasamdė tris bankus dirbti susitarime.



Source link

By admin

Related Post

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -