„Omnia“ vis dar yra koncepciniame režime – automobilių pasaulyje populiarus reiškinys, kuris nuo to laiko išplito į plataus vartojimo elektroniką. Tai reiškia, kad pursliausias „Withings“ produktas CES 2025 gali niekada netapti produktu. Be kita ko, kūno skenavimo išmanusis veidrodis vartotojams greičiausiai kainuotų pernelyg daug.
Anot Withings, „Omnia“ yra „ne tik produktas – tai transformuojanti patirtis, iš naujo įsivaizduojanti skaitmenines sveikatos galimybes“. Žinoma, kasdieninio viso kūno sveikatos tyrimo idėja yra patraukli daugeliui potencialių klientų. Tačiau tai atsitiko dešimtmetį nesėkmingų išmaniųjų veidrodžių projektų kulnais.
„Koncepcinis produktas“ siūlo 360 laipsnių kūno nuskaitymą, suteikiantį vartotojui įžvalgų apie svorį, širdies ir plaučių sveikatą. Kiti rodikliai, pvz., miegas, aktyvumas ir mityba, tikriausiai būtų gaunami iš prijungto nešiojamo prietaiso.
Pats veidrodis būtų interaktyvus liečiant, kartu su balso asistentu. „Omnia“ taip pat galėtų būti telemedicinos portalas, skirtas sveikatos priežiūros profesijoms, kurios turėtų prieigą prie vartotojų metrikos ir atitinkamai patartų.
Withingsas sako, kad sistema „šiuo metu kuriama“, laukiama, pavyzdžiui, klinikinių apžvalgų ir papildomų AI funkcijų. Tačiau priduriama, kad kai kurios iš pirmiau minėtų funkcijų tam tikra forma bus pasiekiamos per „Withings“ programą tam tikru momentu vėliau 2025 m.