„Yelp“, kuri išgarsėjo suteikdama restoranų rekusus, ką tik nusipirko automobilių paslaugų svetainę.
Šiandien bendrovės ketvirčio pelno ataskaitoje „Yelp“ atskleidė, kad sutiko pirkti „RepairPal“, automobilių remonto sąmatas, už 80 mln. USD grynaisiais.
Tikimasi, kad įsigijimas bus baigtas iki metų pabaigos, atsižvelgiant į įprastas uždarymo sąlygas.
„Manome, kad „RepairPal“ paspartins mūsų platesnes paslaugas, išplėsdama savo pasiūlą kelių milijardų dolerių JAV automobilių paslaugų reklamos vertikalėje“, – pranešime sakė Jeremy Stoppelman, „Yelp“ įkūrėjas ir generalinis direktorius.
Nors tai neatrodo akivaizdi santuoka, „RepairPal“ atitinka „Yelp“ siekį tapti pagrindiniu namų paslaugų kanalu.
Pastaraisiais metais „Yelp“ papildė ne tik restoranų ir verslo paieškos įrankius, bet ir funkcionalumą, pvz., dirbtinio intelekto funkciją, kuri siūlo santechnikus, remontininkus ir kitus namų paslaugų teikėjus vartotojams, kuriems jų gali prireikti. „Yelp“ taip pat pristatė programą „Yelp Guaranteed“, kuri siūlo iki 2500 USD padengti reikalavimus atitinkantiems projektams iškilus problemoms.
„Yelp“ uždirba pinigus iš paslaugų teikėjų už tam tikrus potencialius klientus ir skelbimus. Paskutinį bendrovės fiskalinį ketvirtį pajamos iš paslaugų verslo įmonių išaugo 11% per metus iki rekordinių 228 mln. JAV dolerių, o pajamos išaugo maždaug 15% vien tik namų paslaugų kategorijoje.
Įsigijimas yra puikus išėjimas į San Franciske įsikūrusią „RepairPal“, kuri per 17 metų nuo įmonės įkūrimo sugebėjo surinkti 21,3 mln. USD finansavimo iš „Cars.com“, „Tugboat Ventures“ ir kitų. Savo pranešime spaudai „Yelp“ nesakė, ar įkūrėjai Aaronas Tavistockas, Davidas Esseris ir Davidas Sturtzas prisijungs prie „Yelp“ įmonės.