Maya Watson ir Lexi Nisita, naujos socialinės programėlės „kodėl?!“ įkūrėjos, susipažino, kai abu dirbo „Netflix“. Jie turėjo vieną iš tų draugiškų bendradarbių santykių, kur jie juokėsi ir tiesiog virė.
Jie buvo srautinio perdavimo milžino prekės ženklo ir redakcijų komandose ir nustatė, kad jų įgūdžiai papildo vienas kitą. „Mes abu taip pat iš Minesotos“, – sakė Watsonas. „Mes tiesiog einame kartu“.
Duetas persikėlė į „Clubhouse“, kur Watson buvo 13, o Nisita – 20. Ten jie taip pat subūrė socialinės platformos redakcines ir prekės ženklų komandas, tačiau praėjus daugiau nei metams, jie išvyko ir tapo įkūrėjais.
„Darbo vieta tiesiog pradėjo jaustis nuobodesnė, tuštesnė ir mažiau patenkinta“, – sakė Watsonas. Jie norėjo tai ištaisyti.
Rezultatas – kodėl?! – nauja pokalbių programa, kuri yra dalis pranešimų, tinklo ir pažinčių programos. Steigėjai trečiadienį paskelbė, kad surinko 1,65 mln. USD per išankstinį pardavimą, kuriam vadovavo Charlesas Hudsonas, vadovaujantis partneris ir „Precursor Ventures“ įkūrėjas.
Programėlė atsiranda tarp to, ką ekspertai vadina Amerikos „vienišumo epidemija“, kai žmonės jaučiasi labiau izoliuoti ir atsiriboję nuo aplinkinių žmonių.
Kodėl?! siekia padėti žmonėms susisiekti.
„Mes apklausėme ir dirbome su kai kuriais terapeutais ir psichologais, kurie padėjo mums suprasti kai kuriuos pagrindinius artumo veiksnius“, – sakė Watsonas, sakydamas, kad žmonės nori palaikyti abipusius, gilius ir patikimus santykius.
Rinkoje jau yra tiek daug socialinės žiniasklaidos programų, bet kodėl?! tikisi išsiskirti iš paketo savo „paprastumu ir intymumu“. Šiuo metu jis veikia privačiu beta versijos režimu, o oficialiai planuojama pristatyti rudenį. Jame yra klausimų kortų žaidimai, kuriuos vartotojai gali žaisti privačiuose pokalbiuose; kasdienis klausimas namų kanalo viršuje; į „Facetime“ panaši funkcija, skirta žmonėms kalbėtis; ir savaitinis raginimas, kuriame žmonių klausiama, ką jie šiuo metu veikia.
Pavadinimo idėja kilo programos inžinerijos vadovui. „Mes ieškojome kažko, kas atrodė kaip atviras klausimas”, – sakė Nisita. „Dažniausias ir giliausias klausimas, kurį galite užduoti bet kam, yra … kodėl? Ir tada paklausk dar ir dar kartą.
Watsonas taip pat sakė, kad lėšų rinkimo procesas buvo „keistai žavus“ be siaubo istorijų. „Mūsų kepuraitės lentelė yra nuostabi“, – sakė Watsonas. „Kaip moterys ir spalvų įkūrėjos, jaučiamės nepaprastai laimingos ir privilegijuotos, kad galėjome pritraukti investuotojų, kurie mums patinka, kuriais pasitikime, su kuriais jaučiamės saugūs ir kurie kiekvienas atneša unikalios išminties ir perspektyvos.
Ji teigė, kad šiuo metu investuotojai lažinasi dėl jos ir Nisitos kaip įkūrėjų. Jie turėjo šiek tiek slenksčio išankstinio paleidimo ratą ir oficialiai pradėjo rinkti kapitalą praėjusią vasarą. Jie susitiko su Hudsonu, investuotoju, kuris vadovavo raundui, per draugą, kuris yra Hudsono portfelyje. Turne taip pat dalyvavo „Zeal Capital Partners“ valdomas „Barclays Black Foundation“, Virginie Raphael iš „FullCircle“ ir „Clubhouse“ CTO Mohammadas Almalkwai.
Būti steigėju labai toli nuo įmonės 9-5. Watsonas tai pavadino nuotykiu, „didžiausiu ieškojimu ir ekspedicija“. Jie sakė, kad darbas „Clubhouse“ jiems buvo tarsi pradedančiųjų įmonių daktaro laipsnis.
„Tuo metu buvo tiek daug dėmesio ir konkurencijos, kad kai kurios iš svarbiausių pamokų, kurias išmokome, buvo sumažinti triukšmą, sumažinti išorinius trukdžius, nuleisti galvą ir sutelkti dėmesį į savo vartotojus ir savo misiją“, – sakė Watsonas ir pridūrė, kad. „Netflix“ išmokė juos sukurti gerą darbo aplinką. „Paprastai startuoliai apie kultūrą negalvoja taip anksti, bet dėl mūsų ten laiko dabar teikiame pirmenybę. Norime sukurti tinkamas sąlygas sėkmei.
Šiuo metu įmonėje dirba keturi visą darbo dieną dirbantys žmonės ir jie tikisi pasamdyti daugiau inžinerinio palaikymo, nes programa bus oficialiai paleista ir padidins jos vartotojų bazę.