Moterų sveikatos įmonė „Perelel“ trečiadienį paskelbė, kad už neskelbiamą sumą įsigijo LOOM – moterų švietimo sveikatos platformą. LOOM įkūrėja Erica Chidi prisijungs prie Perelel kaip strateginė patarėja.
2017 m. Chidi kartu pristatė LOOM kaip asmeninę patirtį, siūlydamas moterims mokomąjį turinį apie švietimą apie reprodukcinę ir seksualinę sveikatą. Iki 2020 m. ji išsiplėtė į internetinę prenumeratos skaitmeninę platformą, teikiančią moterims kursus, turinį ir bendruomenės paramą. Iš investuotojų, tokių kaip „Slow Ventures“ ir „Founders Fund“, taip pat tokių įžymybių kaip aktorė Tessa Thompson ir „Goop“ įkūrėja Gwyneth Paltrow, iš viso surinkta 6,5 mln.
„Buvau kaip 34-oji juodaodė moteris, surinkusi daugiau nei milijoną dolerių rizikos kapitalo“, – „TechCrunch“ prisiminė Chidi ir pridūrė, kad nesitikėjo, kad 2019 m. pabaigoje surinks beveik 3 mln. USD per tris mėnesius. Šiuo metu atsirado naujas susidomėjimas moterų sveikata.
Tuo tarpu Alexas Tayloras, daktaras Banafsheh Bayati ir Victoria Thain Gioia 2020 m. pristatė „Perelel“, kad pasiūlytų kliniškai patvirtintus vitaminus moterų hormoninei sveikatai palaikyti. Bendrovė teigia, kad jos produktų portfelis per metus išaugo 50%, o nuo pristatymo pradžios pardavė daugiau nei 48 mln. kapsulių, o bendras augimas siekė daugiau nei 120% per metus, nors atsisakė atskleisti. pajamų. Vasarį jis uždarė 6 milijonų dolerių vertės A seriją, kuriai vadovavo Unilever.
Per pastaruosius kelerius metus moterų sveikatos tema atsidūrė socialiniame politiniame dėmesio centre, ypač po to, kai Aukščiausiasis Teismas panaikino nacionalinę teisę daryti abortus JAV.
Thain Gioia, kuris yra vienas iš generalinių direktorių kartu su Taylor, prisimena Perelel prieš paleidimą, kai investuotojai jų klausė, kokia yra moterų sveikatos rinka vaisingumui, nėštumui ir po gimdymo, manydami, kad tai yra nedidelė galimybė gauti grąžą. „Šiandien teigiamas dalykas yra tai, kad bent jau iš investuotojų bendruomenės jie iš tikrųjų supranta, kad moterų sveikata yra didžiulė mūsų visų nepakankamai aptarnaujama galimybė“, – sakė ji „TechCrunch“.
Skaičiai iš tiesų rodo tam tikrą sveiką augimą, nors pastaraisiais metais visos įmonės – nebent jos yra dirbtinio intelekto – vis dar patiria tam tikrų finansavimo problemų. 2023 m. Silicio slėnio banko ataskaitoje nustatyta, kad nuo 2018 m. į moterų sveikatos priežiūros įmones patenkantys rizikos doleriai išaugo 314 %, o bendras sveikatos sektorius – 28 %. Į šį sektorių patenka milijardai: Deloitte nustatė, kad 2% rizikos dolerių, skirtų sveikatos sektoriui, atiteko moterų sveikatos įmonėms, o 2023 m. ji pasiekė 41,2 mlrd.
Todėl buvo natūralu, kad Perelel ir LOOM keliai susikirs ir Chidi šių metų pradžioje atsidurs priešpiečiuose su Taylor ir Thain Gioia, kalbėdama apie tolesnius abiejų įmonių žingsnius. Chidi norėjo parduoti LOOM.
„Kai praėjusį spalį paleidome savo programėlę App Store, žinojau, kad noriu judėti į priekį ir idealiu atveju rasti įmonę, kuri turėtų aukštesnį klinikinį aštrumą arba didesnį vartotojų aštrumą ir galėtų panaudoti tai, ką sukūrėme, siekdama geriau paremti moteris daugiau 360 kryptimis“, – sakė Chidi.
„Tokio tipo sąmoningas švietimas ir informacija apie sveikatą bei turinys nėra sugrupuoti jokiame kitame šios kategorijos prekės ženkle“, – sakė Thain Gioia. „Smagu kurti kažką labai skirtingo, bet iš dviejų labai stiprių esamų prekių ženklų.
Perelel teigia, kad tolesni žingsniai yra tęsti savo „platesnę misiją remti moteris ir remti moterų sveikatą“.
LOOM per pastaruosius kelis mėnesius sumažino savo komandą ir iki šios savaitės įsigijimo pabaigos Chidi liko vienintelis darbuotojas. Ji sako, kad ji nėra dykinėjanti ranka ir, be LOOM patarėjos pareigų, šiuo metu dirba kitų prekių ženklų, įskaitant Nike, konsultante. Prieš dešimt metų ji parašė knygą ir rengia jubiliejinį leidimą. „Būtų tikrai puiku skirti daugiau laiko rašyti“, – sakė ji.