„Sequoia“ palaiko „Pydantic“, kad galėtų išplėsti savo atvirojo kodo duomenų patvirtinimo sistemą


JK įsikūręs atvirojo kodo startuolis pristato savo pirmąjį komercinį produktą, remiamas vienos garsiausių Silicio slėnio rizikos kapitalo įmonių.

„Pydantic“ pirmadienį pristatė stebėjimo platformą „Logfire“, praėjus penkiems mėnesiams po jos išbandymo atviroje beta versijoje, ir paskelbė, kad „Sequoia“ vadovaujamas A serijos finansavimas yra 12,5 mln.

Tačiau įmonė yra geriau žinoma dėl savo to paties pavadinimo Python bibliotekos ir atvirojo kodo duomenų patvirtinimo sistemos, kurią 2017 m. pradėjo JK kūrėjas Samuelis Colvinas. Projektas vis stiprėjo ir dabar jį naudoja kai kurių pasaulio šalių kūrėjai. didžiausios įmonės, įskaitant Meta, Nvidia, Netflix, Google ir OpenAI.

Įmonės diegia „Pydantic“ programose, kurioms reikia patikrinti vartotojo įvestų duomenų tipą – jei forma reikalauja el. pašto adreso, o vartotojas vietoj to įveda telefono numerį arba palieka jį tuščią, „Pydantic“ tai patikrina ir pateikia patogų vartotojui klaidos pranešimą. Jis iš esmės patvirtina duomenų struktūras, kad užtikrintų vientisumą, ir turi daugybę naudojimo atvejų.

Pavyzdžiui, „ChatGPT“ kūrėjas „OpenAI“ rugpjūčio mėn. pristatė savo API struktūrinius išėjimus, o ši funkcija po gaubtu naudoja „Pydantic“. Taigi, jei įmonė nori sukurti pokalbių robotą, kuris renka informaciją apie naudotoją ir grąžina juos struktūrizuotai, kad sistema galėtų lengvai apdoroti duomenis, ji naudotų Pydantic.

„Pydantic įdomu tai, kad tai yra numatytasis LLM atsakymo patvirtinimo būdas“, – praėjusią savaitę interviu „TechCrunch“ sakė Colvinas. „Taigi, jei norite sukurti struktūrizuotą produkciją, tai darote taip.

Colvinas pradėjo „Pydantic“ kaip komercinį subjektą 2022 m., prieš 18 mėnesių atsiradusį slaptai ir iš „Sequoia“ skyrė 4,7 mln. USD pradinį finansavimą. Ir atrodo, kad dabar laikas pradėti užsidirbti pinigų – iš tiesų, Colvinas sakė, kad bendrovė iš tikrųjų siekia „išsipirkti mūsų patikimumo ir prekės ženklo vardo“, naudodama Pydantic kaip morką ant pagaliuko kitiems produktams. , o ne remdamiesi pačiu Pydantic.

Pydantiška komanda
Vaizdo kreditai: Pidantiškas

Išbandyta ir patikrinta

Tipiška startuolio, kuriančio atvirojo kodo verslą, trajektorija atrodo maždaug taip: Sukurkite atvirojo kodo produktą, kuris išspręstų tikrą problemą; kad produktas įgauna trauką tarp kūrėjų ir tampa nepakeičiamu įrankiu jų pakete; startuolis sukuria komercines paslaugas ir funkcijas, papildydamas pagrindinį atvirojo kodo projektą, kad jis būtų dar naudingesnis.

Tai išbandytas ir patikrintas modelis, tačiau problema ta, kad įmonės vis dažniau viena ar kita forma atsisako atvirojo kodo, nesvarbu, ar pereinama prie mažiau leistinos licencijos, kaip tai padarė „Grafana“, ar visiškai jos atsisakoma, kaip padarė „HashiCorp“. Priežastys paprastai yra tos pačios – svarbiausia apsaugoti įmonės pelną, užtikrinti, kad didesnės įmonės nepasinaudotų produkto atvirojo kodo kredencialais.

Atsiranda net visiškai nauja licencijavimo paradigma, skirta spręsti atvirojo kodo „naudojimo ir piktnaudžiavimo“ problemą. Milijardų dolerių vertės kūrėjų įrankių įmonė „Sentry“ stumia „sąžiningo šaltinio“ koncepciją, nes ji siekia suderinti save su „atvira“ programine įranga, iš tikrųjų nesinaudodama atviruoju šaltiniu. „Atvirasis kodas nėra verslo modelis – atvirasis šaltinis yra platinimo modelis, tai visų pirma programinės įrangos kūrimo modelis“, – praėjusį mėnesį interviu TechCrunch sakė Sentry atvirojo kodo vadovas Chadas Whitacre.

Nors atvirojo kodo naudojimas norint įtraukti įmonę į kūrėjų bendruomenę yra toli gražu ne nauja koncepcija, o „Pydantic“ yra šiek tiek neįprasta, nes savo atvirojo kodo projektą naudoja tik kaip rinkodaros įrankį. Taigi, užuot bandę paversti „Pydantic“ komerciškai perspektyviu produktu, jis remiasi projekto gravitacija ir parduoda kitus, tiesiogiai nesusijusius produktus, pvz., „Logfire“.

„Užuot kurę priglobtą Pydantic versiją, biblioteką, sukūrėme Logfire, stebėjimo platformą“, – sakė Colvinas. „Pasitikėjimas, kurį turime kaip Python bendruomenės įmonė, skiriasi nuo daugelio kitų įmonių. Šiais metais atvykome į PyCon US tik po to, kai paskelbėme Logire beta versiją, o mūsų stende visą savaitę buvo daugybė žmonių, nes visi žinojo biblioteką ir mus. Tuo tarpu, jei būtume pasirodžiusi kaip visiškai nauja stebėjimo įmonė, žmonės būtų į mus nekreipę dėmesio. „Pydantic“ yra geriau žinomas prekės ženklas nei beveik bet kuris kitas Python pasaulyje, išskyrus tokius didelius vyrukus kaip AWS ir „Google“.

Pydantic's Logfire veikia
Pydantic's Logfire veikia
Vaizdo kreditai: Ugnis

„Logfire“ iš esmės yra „Datadog“ konkurentas, skirtas suteikti kūrėjams įžvalgų apie jų programinės įrangos našumą. Tačiau „Pydantic“ nori, kad visą stebėjimo procesą būtų lengviau konfigūruoti. Tai nori būti „Datadogui tai, kas Vercel yra AWS“, kaip pasakė Colvinas.

„AWS turi didžiulį funkcionalumą, o jį naudoti yra nepaprastai sudėtinga“, – sakė jis. „Datadog taip pat yra nepaprastai sudėtingas rinkinys, todėl mes stengiamės sukurti paprastesnę patirtį kūrėjams. Ilgalaikėje perspektyvoje norime, kad taip būtų, kad galėtumėte naudoti šį (Logfire) vietoje Datadog. Tačiau vidutinės trukmės laikotarpiu norime būti paprastesniu sprendimu mažesnėms komandoms.

Tai tikrai įdomus požiūris į verslo kūrimą – startuolis iš esmės naudoja „Logfire“, kad išspręstų kitokią tų pačių žmonių, kurie naudoja „Pydantic“, problemą.

„Tai skirtingi dalykai, tačiau jie sutampa, kad visiems žmonėms, kuriems reikia Pydantic, patvirtinimo bibliotekos, taip pat reikia stebėti, – sakė Colvinas. „Taigi mes siekiame rasti sprendimą tiems patiems žmonėms.

Parodyk man pinigus

Dar ankstesnėmis „Pydantic“ dienomis Colvinui pavyko užsitikrinti neblogą rėmimą iš kai kurių didžiausių sistemos verslo vartotojų, įskaitant „Salesforce“, kuri 2022 m. paaukojo 10 000 USD; AWS ir GitHub rėmė atitinkamai 5000 ir 750 USD.

Tačiau verslui išaugus ir rizikos kapitalo įmonėms įsitraukus į paveikslą, įmonių aukų skaičius išaugo rečiau.

„Gavome pakankamai dosnų rėmimą, bet daugiau, kai dirbau vienas“, – sakė Colvinas. „Tačiau dabar, kai mus palaiko „Sequoia“, žmonės mažiau tvarko savo piniginę!

Kadangi „Logfire“ dabar yra visuotinai prieinama, „Pydantic“ tikisi remtis daugiau nei 2000 kūrėjų ir 150 įmonių, kurias pritraukė beta versijos metu. Dabar jis daug dėmesio skiria AI įmonėms.

Be pagrindinio investuotojo Sequoia, Pydantic's Series A ture dalyvavo Partech ir Irregular Expression bei angelai, tokie kaip Loganas Kilpatrickas ir Jasonas Liu. Colvinas sakė, kad grynieji pinigai pirmiausia bus naudojami atlyginimams ir esamam 13 darbuotojų skaičiui sustiprinti, kurie yra paskirstyti po JAV ir Europą.

„Lėšas naudosime samdydami, daugiausia kūrėjus“, – sakė Colvinas. „Tikriausiai kada nors samdysime pardavimui, bet kol kas tai tik inžinerija.



Source link

By admin

Related Post

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -