0

„WhatsApp Business“ keičia pranešimų įkainius, siekdama sumažinti rinkodaros šlamštą


„WhatsApp Business“ keičia verslo pokalbių rodiklius – pokalbis yra 24 valandų pokalbis tarp pardavėjų ir vartotojų. Bendrovė mažina komunalinių pranešimų įkainius ir didina rinkodaros pranešimų įkainius.

„Meta“ apmokestina įmones per keturių kategorijų pranešimus: rinkodara (pasiūlymai, nauji produktai), „Utity“ (užsakymų atnaujinimai, sąskaitos likutis), autentifikavimas (vienkartiniai slaptažodžiai) ir paslauga (klientų užklausos).

Nauji komunalinių paslaugų tarifai įsigalios nuo rugpjūčio 4 d., o nauji rinkodaros pokalbių tarifai – nuo ​​šių metų spalio 4 d. Tai pirmasis atnaujinimas apie pokalbių tarifus nuo tada, kai WhatsApp pradėjo apmokestinti pagal kategorijas vietoj vienodo tarifo už visus pokalbius.

Įmonė įvairiose šalyse apmokestina prekybininkus skirtingai. Pavyzdžiui, Indijoje rinkodaros įkainiai svyruoja nuo 0,0099 USD iki 0,0107 USD (+8 %), o pokalbių dėl komunalinių paslaugų tarifai mažėja nuo 0,0042 USD iki 0,0014 USD (-67 %).

Tikėtina, kad tai įtikins įmones „WhatsApp“ naudoti kaip pagrindinį bendravimo su klientais kanalą.

Per praėjusius metus vartotojai skundėsi, kad platformoje daugėja WhatsApp pranešimų, dėl kurių atsiranda šiukšlių. Bendrovė lėtai įrengė apsauginius turėklus, kad apsaugotų vartotojus nuo šio šlamšto.

Šių metų pradžioje bendrovė pradėjo tikrinti rinkodaros pranešimų, siunčiamų vartotojui Indijoje, apribojimus, vadovaudamasi „User-User Marketing Template Message Limits“ gairėmis. Meta neapibrėžia griežtų prekių ženklų siunčiamų pranešimų apribojimų, tačiau blokuoja pranešimus, kurie „mažiau tikėtina, kad bus skaitomi“.

Po bandymo laikotarpio „Meta“ teigė, kad praėjusį mėnesį išplėtė šias gaires visame pasaulyje.

„Žmonės kreipiasi į WhatsApp norėdami daryti viską, pradedant klausimų apie produktą, gauti įlaipinimo taloną ar gauti šventinio išpardavimo pasiūlymą. Gali būti per daug gerų dalykų, todėl stengiamės rasti tinkamą įrankių derinį, kad tai būtų teisinga, kad žmonės ir toliau turėtų puikią patirtį susirašinėdami žinutėmis naudodami WhatsApp“, – „TechCrunch“ pranešime sakė „Meta“ atstovas.

„WhatsApp Business“ dabar yra svarbus veiksnys, prisidedantis prie „Meta“ pajamų. Praėjusiais metais bendrovė pranešė, kad „WhatsApp Business“ vartotojų yra daugiau nei 200 mln.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -