0

„Zepto“, 10 minučių pristatymo programa, padidina 665 mln. USD už 3,6 mlrd. USD

  • 21 birželio, 2024


„Zepto“ surinko didžiulį 665 mln. USD per naują finansavimo etapą, daugiau nei dvigubai padidindamas savo vertę iki 3,6 mlrd. USD nuo 1,4 mlrd. USD per mažiau nei metus, nes Mumbajuje įsikūrusi startuolis padvigubina savo pastangas užimti ginčijamą greitosios prekybos rinką. Indija.

„Zepto“ per trumpą laiką parduoda ir pristato vartotojams Indijos miestuose viską nuo bakalėjos prekių iki elektroninių prietaisų. Greito pristatymo modelis Indijoje klesti, net kai dauguma startuolių šioje erdvėje susikaupė išsivysčiusiose rinkose.

„Glade Brook“, „Nexus“ ir „StepStone Group“ kartu vadovavo „labai pertekliniam“ serijos F etapui, sakė „Zepto“. „Avenir“, „Lightspeed“ ir „Avra“ (buvęs „YC Continuity“ vadovas, naujasis Anu Hariharan fondas), taip pat esami rėmėjai „Goodwater“, „Lachy Groom“ ir „Contrary“ taip pat investavo į šį turą, pranešė startuolis.

DST Global, ankstyvas „Zepto“ konkurento Swiggy rėmėjas, taip pat vadovavo naujam finansavimo etapui, teigia du su šiuo klausimu susipažinę žmonės. „Zepto“ neatskleidė „DST Global“ dalyvavimo naujame finansavimo etape ir atsisakė komentuoti.

„Zepto“ greitosios prekybos erdvėje konkuruoja su „BlinkIt“ (priklauso „Zomato“) ir „Swiggy's Instamart“.

Šios greitosios prekybos įmonės visoje Indijos mieste įkūrė daugybę diskretiškų sandėlių, vadinamų „tamsiosiomis parduotuvėmis“. Strategiškai nustačius šias patalpas kelių mylių atstumu nuo didelės paklausos gyvenamųjų ir komercinių rajonų, jie gali įvykdyti užsakymus per kelias minutes nuo įsigijimo.

„Kadangi tamsiai parduotuvei pastatyti reikia mažiau vietos nei įprastose vitrinose, „Zepto“ gali sukurti platesnį parduotuvių tinklą visame mieste, todėl pristatymo laikas būtų trumpesnis“, – savo disertacijoje rašė „Contrary“ partneris Willas Robbinsas.

„Zepto“ siekia iki 2025 m. kovo išplėsti savo tamsiųjų parduotuvių tinklą iki daugiau nei 700. Startuolis teigė, kad jo pajamos išaugo 140%, palyginti su praėjusiais metais, o metinė bendroji prekių vertė (GMV) viršys 1 mlrd. USD. Jis dirba su daugiau nei 50 000 pristatymo partnerių ir kiekvieną mėnesį prideda daugiau nei 5 000 pristatymo partnerių.

Bendrovė teigė, kad praėjusį mėnesį apie 75% tamsių parduotuvių EBITDA buvo teigiama. Padidėjęs efektyvumas ir mastas reiškia, kad tamsi parduotuvė, kuriai anksčiau pelningumo pasiekti prireikė 23 mėnesių, dabar šį etapą pasiekia per šešis mėnesius, sakė Zepto.

Greitos prekybos įmonių augimas Indijoje, kurios ekonomika siekia 4 trilijonus dolerių, nustebino daugelį investuotojų ir analitikų, ypač todėl, kad daugelis panašių verslo modelių žlugo kitose rinkose.

„Indijoje vyrauja hiper-vietinio pirkimo kultūra. To tikrai nėra kitose pasaulio vietose. Klientai Indijoje kelis kartus per savaitę perka mažų bilietų prekes hiperlokaliai, o greita prekyba suteikia jiems galimybę naudoti itin vietinius, didelius atstumus ir mažai kainuojančius bilietus“, – „TechCrunch“ pasakojo „Zepto“ įkūrėjas ir vadovas Aaditas Palicha. „Joks kitas bakalėjos prekių formatas, net ir neprisijungus, nesugebėjo pateikti panašių pasiūlymų vartotojams.

Sparčiosios prekybos įmonės Indijoje pradeda vis labiau plėstis ne tik pristatyti bakalėjos. Viena įmonė savo klientams žada per 10 minučių pristatyti brangias prekes, tokias kaip išmanieji telefonai ir žaidimų pultai.

Palicha, kuris kartu su Kaivalya Vohra įkūrė „Zepto“, kai jiems abiem buvo vos 19 metų, teigė, kad „Zepto“ siūlo elektronikos priedus, pvz., įkroviklius ir laidus, tačiau įmonė neketina pasiūlyti aukščiausios klasės elektronikos savo platformoje.

„Tikrai nesiginame į išmaniuosius telefonus, brangių bilietų madą ir nešiojamuosius kompiuterius. Mus labiau domina kategorijos, kurios yra santykinai mažesnės kainos, pvz., buitinė technika, apatiniai drabužiai, bendros prekės, žaislai, grožio ir kosmetikos prekės bei namų ir virtuvės produktai. Ten matome rezonansą“, – sakė Palicha.

Startuolis šiuo metu veikia geriausiuose Indijos miestuose ir artimiausiais mėnesiais planuoja plėstis ir pasirinkti mažesnius miestus. Palicha sakė, kad „Zepto“ skatina pirminis priėmimas iš tokių miestų kaip Džaipuras, kur vietiniai neprisijungus teikiami pasiūlymai negali visiškai patenkinti klientų poreikių.

„Jei mums pavyks tai pasiekti ir toliau džiuginti klientus, tikiu, kad būsime pasirengę palyginti greitai“, – sakoma jo pranešime.

„Avenir“, Niujorke įsikūrusi rizikos įmonė, „Zepto“ stebėjo maždaug trejus metus, kol galiausiai investavo į dabartinį etapą. „Zepto“ gali sulaužyti tradicinius mažmeninės prekybos kompromisus Indijoje, sakė „Avenir“ partneris Benas Jubasas.

„Jis turi galimybę tapti didžiuliu prekybos verslu dėl savo vertės pasiūlymo gilumo ir veiklos griežtumo“, – sakė jis „TechCrunch“. „Mūsų nuomone, tai yra neprilygstama.

Kai kurie pramonės analitikai prognozuoja, kad greitosios prekybos įmonės žymiai sumažins pagrindinių elektroninės prekybos žaidėjų, tokių kaip „Amazon“ ir „Flipkart“, rinkos dalį. Jubas sakė, kad pasirašo šią disertaciją, tačiau „Zepto“ vadovybė turi nuspręsti, kaip ji ketina su tuo žaisti.

„Goldman Sachs“ duomenimis, bendra adresuojama rinka bakalėjos ir ne bakalėjos prekių kategorijose greitosios prekybos įmonėms 40–50 geriausių miestų yra apie 150 mlrd.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -