0

Jennifer Aniston Salad – „Chelsea“ netvarkinga prijuostė

  • 22 birželio, 2024


Ryžių ir kvinojos salotos

The Jennifer Aniston salotos išgarsėjo socialiniuose tinkluose! Tai avinžirnių, žolelių, daržovių, pistacijų, fetos sūrio ir paprasto citrinų padažo mišinys.

Kas yra Jennifer Aniston salotos?

Jennifer Aniston dirbo su įmone „Instagram“, kad pagamintų ir pasidalintų salotų receptu. Ji pavadino tai savo tobulomis salotomis su miežiais, avinžirniais, žolelėmis, pistacijomis ir fetos sūriu. Socialinės žiniasklaidos platformose dabar populiarios įvairios šių salotų versijos.

Jennifer Aniston salotos dideliame dubenyje, apsirengusios ir paruoštos mėgautis.

Ar Jennifer Aniston kiekvieną dieną valgydavo tas pačias salotas?!

Nors tai vadinama jos „idealiomis“ salotomis, tai nėra garsiosios salotos, kurias ji kasdien valgydavo filmuodamasi „Draugai“. Jos kolegė Courtney Cox viename interviu pasidalijo, kad ji, Jennifer ir Lisa Kudrow kiekvieną dieną pietums valgydavo Cobb salotas.

Taigi, nors šios virusinės salotos nėra tos, kurias ji valgė filmavimo aikštelėje, jos yra jos mėgstamiausios. Aš pridėjau savo posūkių ir galiu tiesiog valgyti kiekvieną dieną mėnesius! 😉

„Jennifer Aniston“ salotos „TikTok“ tendencija

Daugelį virusinių TikTok receptų galima pasiekti arba praleisti, bet ne šį! Aš esu to visiškai apsėstas!

Jis šviežias, skanus, puikios tekstūros ir pilnas sveikų ingredientų. Nenuostabu, kad Jennifer tai myli!

Ar Jennifer Aniston salotos yra sveikos?

Šiose salotose gausu puikių ingredientų, įskaitant daug daržovių ir šviežių žolelių. Avinžirniai prideda augalinių baltymų ir skaidulų, todėl salotos užpildomos.

Visi šio recepto ingredientai yra paruošti, kad būtų lengva surinkti, įskaitant agurkus, mėtas, padažą, petražoles, fetą, kuskusą, pistacijas, raudonąjį svogūną ir avinžirnius.

Kas yra Jennifer Aniston salotose:

  • Perlinis kuskusas (arba quinoa/bulgur kviečiai): Naudokite viską, ką turite po ranka ar mėgstate geriausiai! Izraelio kuskusas yra malonios tekstūros. Kvinoja ir bulguras taip pat skanūs.
  • Kubeliais pjaustyti agurkai: Dėl traškumo ir skonio naudokite angliškus agurkus. Be to, žievelė yra tokia subtili, kad jos pašalinti nereikia.
  • Kubeliais supjaustytas raudonasis svogūnas: Jei nemėgstate žalių svogūnų skonio, kubeliais pjaustytus gabalėlius pamirkykite pasūdytame lediniame vandenyje 10 minučių, tada nusausinkite.
  • Šviežios petražolės: Naudokite šviežias petražoles, kad gautumėte spalvą ir skonį.
  • Šviežios mėtų: Prideda vėsų, gaivų skonį. Vietoj to galite naudoti baziliką, jei norite arba jei mėtų nėra.
  • Avinžirniai: Prieš dedant į šias salotas, nusausinkite, nuplaukite ir išdžiovinkite.
  • Skrudintos pistacijos: Norėdami gauti papildomo skonio, naudokite sausai skrudintas ir sūdytas pistacijas. Jei naudojate žalius riešutus, juos lengvai paskrudinkite, kad skonis būtų geresnis.
  • Fetos sūris: Suteikia aštrų ir kreminį skonį. Ožkos sūris yra geras pakaitalas arba galite jo atsisakyti, jei norite pasirinkti be pieno.

Kuskusas ir visi kiti ingredientai sudedami į didelį dubenį, o padažas sumaišomas indelyje šioms Jennifer Aniston salotoms.

Jennifer Aniston salotų padažas

Čia aš šiek tiek sumaišiau dalykus ir pridėjau papildomų ingredientų, kad būtų įdomiau. Užuot naudoję tik citrinų sultis ir alyvuogių aliejų, yra dar keli ingredientai:

  • Citrinų sultys ir žievelė: Norėdami gauti geriausią skonį, naudokite šviežias citrinas. Žievelė suteikia papildomo citrusinio potraukio.
  • Alyvuogių aliejus: Naudokite aukščiausios kokybės pirmojo spaudimo alyvuogių aliejų, kad padažas būtų sodraus skonio.
  • Susmulkintas česnakas: Sureguliuokite kiekį pagal tai, kiek mėgstate česnaką.
  • Medus: Subalansuoja citrinos ir acto aitrumą. Veganiškam variantui galite naudoti klevų sirupą.
  • Dižono garstyčios: Suteikia švelnų atspalvį ir padeda gerai išmaišyti padažą.
  • Raudonojo vyno actas: Padažui suteikia aštrų, aštrų skonį. Pakoreguokite pagal skonį, jei norite švelnesnio skonio.
  • Druskos ir pipirų: Pagardinkite pagal skonį. Pradėkite nuo išvardytų sumų ir prireikus pridėkite daugiau. Papildomas žiupsnelis gali būti skirtumas tarp a Gerai ir a puiku apsirengti!

Patiekalas aprengiamas padažu.

Recepto patarimai

  • Naudokite šviežią citriną: Šviežios citrinos sultys suteikia padažui geresnį skonį.
  • Pridėti padažą palaipsniui: Pradėkite nuo trupučio ir prireikus pridėkite daugiau. Reikalingas kiekis priklauso nuo naudojamų grūdų (kuskuso, kvinojos ar bulguro).
  • Patiekite iš karto: Papuoškite salotas prieš patiekiant, kad jos išliktų šviežios.
  • Pridėti baltymų: Į šias Jennifer Aniston salotas pridėkite ant grotelių keptos vištienos, krevečių ar kepsnio, kad jos būtų sotesnės.
  • Tinkinkite ingredientus: Pridėkite priedų, tokių kaip avokadas, pomidorai ar paprikos.
  • Greitai atvėsinkite kuskusą: Paskleiskite ant padėklo, kad atvėstų ir nesusikauptų.

Aprengtų Jennifer Aniston salotų receptas sumaišytas ir paruoštas patiekti kito susitikimo metu!

SANDĖLIAVIMAS

Sandėliavimas

  • Paruoštos salotos: Įpylus padažo Jennifer Aniston salotos blogai išsilaiko. Kuskusas sugeria padažą ir tampa purus.
  • Neišvalytos salotos: Užpildykite tik tą dalį, kurią valgysite iš karto. Neišvalytos salotos sandariame inde šaldytuve išlieka šviežios 3-5 dienas.
  • Užšaldymas: Šios salotos gerai neužšąla.

Patiekalas dubenyje paruoštas patiekti ir mėgautis.

Daugiau skanių salotų:

Jennifer Aniston salotos

The Jennifer Aniston salotos išgarsėjo socialiniuose tinkluose! Tai avinžirnių, žolelių, daržovių, pistacijų, fetos sūrio ir paprasto citrinų padažo mišinys.

Jennifer Aniston salotos dideliame dubenyje, apsirengusios ir paruoštos mėgautis.

Jennifer Aniston salotos

Jennifer Aniston salotos dideliame dubenyje, apsirengusios ir paruoštos mėgautis.

The Jennifer Aniston salotos išgarsėjo socialiniuose tinkluose! Tai avinžirnių, žolelių, daržovių, pistacijų, fetos sūrio ir paprasto citrinų padažo mišinys.

Instrukcijos

  • KUSKASAS: Kuskusą išvirkite pagal pakuotės nurodymus (žr. 1 pastabą). Perkelkite į didelį dubenį ir šaldykite, kol atvės.

  • APRENGIMAS: Sumaišykite visus padažo ingredientus į stiklainį. Gerai suplakti ir laikyti šaldytuve, kol bus paruošta naudoti.

  • SALOTOS: Likusius salotų ingredientus sudėkite į atvėsusį kuskusą. Padažą sukrėskite ir apšlakstykite ant salotų (pridėkite pagal skonį; viso to gali neprireikti). Švelniai išmeskite, kad susimaišytų ir nedelsdami patiekite.

  • SANDĖLIAVIMAS: Šios salotos netinkamai išsilaiko, nes kuskusas sugeria padažą ir tampa permirkęs. Apsirenkite tik tai, ką planuojate valgyti. Šios salotos gerai neužšąla.

Recepto pastabos

1 pastaba: Izraelietišką arba perlinį kuskusą naudokite taip, kaip nurodyta recepte. Virimo metu vadovaukitės pakuotės instrukcijomis. (Užvirkite 1 1/2 puodelio vandens, 1/2 arbatinio šaukštelio druskos ir 1 arbatinį šaukštelį alyvuogių aliejaus. Įpilkite kuskuso, uždenkite, sumažinkite ugnį iki minimumo ir troškinkite 8–10 minučių, retkarčiais pamaišydami, kol suminkštės.) taip pat galite naudoti kvinoją arba bulgur kviečius. Norėdami gauti nuorodą, naudokite mikrobangų krosnelėje naudojamą kvinoją.
Užrašas 2: Priklausomai nuo reikalingų grūdų, padažo gali būti daugiau nei jums reikės. Kuskusas sugeria daugiau padažo, todėl jo reikia daugiau! Kvinajai reikia mažiau. Įpilkite palaipsniui ir pagal skonį.
3 pastaba: Angliški agurkai turi geriausią skonį ir tekstūrą. Jie išlieka traškūs ilgiau nei įprasti agurkai.
4 pastaba: raudona svogūnas: Jei žalias raudonasis svogūnas jums atrodo per stiprus, 10 minučių pamirkykite kubeliais pjaustytą svogūną pasūdytame lediniame vandenyje, tada gerai nusausinkite prieš dėdami.
5 pastaba: švieži žolelių: Rekomenduoju naudoti ir petražoles, ir mėtas, bet galite naudoti tik vieną arba pakeisti šviežiu baziliku.
6 pastaba: Pistacijos: Sausai skrudintos ir sūdytos pistacijos yra skanesnės ir jas lengviau naudoti. Jei naudojate žalius riešutus, pirmiausia juos paskrudinkite, kad skonis būtų geresnis.
7 pastaba: Feta: Nepamirškite fetos arba pakeiskite ožkos sūriu. Jei norite veganiško varianto, pridėkite prinokusį kubeliais pjaustytą avokadą, kad būtų kreminis.

Mitybos faktai

Patiekimas: 1patiekimas | Kalorijos: 297kcal | Angliavandeniai: 24.9g | Baltymas: 9.5g | Riebalai: 18.8g | Cholesterolis: 11.1mg | Natris: 394,3mg | Pluoštas: 6g | Cukrus: 4.1g

Mes darome viską, kad pateiktume tikslią mūsų receptų mitybos analizę. Mūsų mitybos duomenys apskaičiuojami naudojant trečiosios šalies algoritmą ir gali skirtis, atsižvelgiant į individualų gaminimo stilių, išmatavimus ir ingredientų dydžius. Naudokite šią informaciją palyginimui ir, jei reikia, pasikonsultuokite su sveikatos priežiūros specialistu dėl mitybos patarimų.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -